Select the type of procedure
Commercial procurement
21235730
1
Enquiry period
with
10.06.2024 16:00
to 20.06.2024 10:00
to 20.06.2024 10:00
2
Bidding period
with
20.06.2024 10:00
to 24.06.2024 10:00
to 24.06.2024 10:00
3
Auction
25.06.2024 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 136 636 MDL
Period of clarifications:
10 Jun 2024, 16:00 - 20 Jun 2024, 10:00
Submission of proposals:
20 Jun 2024, 10:00 - 24 Jun 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Piese și consumabile pentru imprimante și copiatoare multifuncționale
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Jun 2024, 16:00
Date modified
19 Jun 2024, 14:37
Achizitii.md ID
21235730
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Piese și consumabile pentru imprimante și copiatoare multifuncționale
Budget: 1136636.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
19 Jun 2024, 14:37
Question's name:
anunt de particare
Question:
Buna ziua, in anunțul de participare la punct. 16 unde sunt enumerate criteriile de eligibilitate si selecție solicitați copia certificatului de la producător sau documente alternative care confirma originalitatea pieselor si consumabilelor. Va rugam sa concretizați care anume documente alternative privind originea bunurilor vor fi acceptate?
Answer (20 Jun 2024, 09:27):
Buna ziua,
Alte documente de la producător sau distribuitor oficial care demonstrează livrarea mărfii de către producător sau distribuitor oficial pe teritoriul Republicii Moldova.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK