1
Enquiry period
with 06.06.2024 15:20
to 14.06.2024 15:09
2
Bidding period
with 14.06.2024 15:09
to 22.06.2024 19:09
1 day left
3
Auction
24.06.2024 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 420 000 MDL
Period of clarifications: 6 Jun 2024, 15:20 - 14 Jun 2024, 15:09
Submission of proposals: 14 Jun 2024, 15:09 - 22 Jun 2024, 19:09

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Subscribe

Sistem antiincendiar (procurare și instalare) - Repetat

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.S.Lazo nr.7
Web site
---
The contact person
Full name
Cerî Ana
Contact phone
022237811
E-mail
Purchase data
Date created
6 Jun 2024, 15:20
Date modified
12 Jun 2024, 15:09
Achizitii.md ID
21234383
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
6.06.24 15:20
anunt.pdf anunt.pdf
Bidding Documents
-
6.06.24 15:20
duae_ro_0.docx
Bidding Documents
-
6.06.24 15:20
semnalizarea de incendiu f1 (1).doc
Bidding Documents
-
12.06.24 15:09
Date:
6 Jun 2024, 20:11
Question's name:
Prețul
Question:
Bună ziua. Spuneți-mi, vă rog, prețul de 420 000 MDL, fără TVA, este pentru executarea întregului volum de lucrări, prevăzute în proiect, sau numai pentru jumătate din volumul de lucrări, deoarece prețul, publicat, pentru executarea lucrărilor în conformitate cu proiectul de execuție (publicat), este foarte mic.
Answer (7 Jun 2024, 08:50):
Buna ziua, suma indicată în licitație reprezintă maximul disponibil pe care instituția noastră îl poate aloca pentru acest proiect.
Date:
7 Jun 2024, 10:11
Question's name:
Suma achiziției este anormal de scăzută
Question:
Stimată Doamnă/ Stimate Domn Responsabil de Achiziție Publică, Vă scrim pentru a exprima dezacordul nostru cu privire la achiziția repetată a sistemelor de securitate, în contextul multiplelor nemulțumiri pe care le-am avut în legătură cu achiziția anterioară, în special în ceea ce privește costul manoperei. Anterior, ne-ați confirmat că proiectul pe care îl aveți este conform normelor și verificat. Cu toate acestea, observăm că în achiziția repetată a apărut un proiect nou, datat cu 14.05.2024. În plus, această nouă achiziție nu doar că modifică sistemul de antiincendiu, care este acum mai costisitor, dar include și un sistem de avertizare vocală. Aceasta înseamnă că vor fi două sisteme separate, implicând costuri suplimentare semnificative. Totodată, ne solicitați formularele de winsmeta nr. 3, 5, și 7, care, după logica sa, pe lângă costuri directe, includ și alte eventuale costuri suplimentare. Prin urmare, suma achiziției nu putea rămâne aceeași, ci dimpotrivă, ar fi trebuit să crească de câteva ori. În această achiziție, la proiect, a fost atașat formularul nr. 1 de winsmeta, doar cu indicarea cantității echipamentului. La prezentarea acestui formular, prestatorul de elaborare a proiectului, pentru bugetarea sistemului, este obligat să indice nu doar cantitatea echipamentului, ci și suma totală/per fiecare poziție. Conform experienței noastre, această sumă nu poate nicidecum să fie atât de scăzută. Pentru a dezvălui dubiile noastre, vă rugăm să deschideți sumele indicate în formularul nr. 1 din winsmeta. De aici apare întrebarea, cum s-au făcut calculele preliminare pentru bugetarea acestei achiziții? După semne, suma achiziției este anormal de scăzută și necesită o atenție sporită asupra derulării acesteia. Așteptăm cu interes răspunsul dvs. și clarificările necesare pentru a putea proceda în consecință.
Answer (7 Jun 2024, 16:15):
Buna ziua. Noul proiect include sisteme actualizate de securitate în conformitate cu ultimele cerințe de reglementare și cu nevoile specifice ale instituției noastre. Precizăm că suma indicată este cea pe care instituția este disponibilă s-o aloce pentru acest proiect.
Date:
10 Jun 2024, 10:01
Question's name:
buget limitat
Question:
Stimată Doamnă/ Stimate Domn Responsabil de Achiziție Publică, Subiect: Clarificare suplimentară privind achiziția repetată și bugetarea corespunzătoare Ca răspuns la răspunsul dvs. anterior, dorim să subliniem câteva puncte esențiale: Atunci, reieșind din răspunsul dvs., aveți un buget limitat, care nu vă va permite acoperirea proiectului integral și dvs. din start cunoașteți acest lucru, însă îl ignorați complet și impuneți ca agentul economic să-și asume aceste cheltuieli suplimentare. Sau cum să înțelegem răspunsul dvs.? Atragem atenția dvs. repetat că bugetarea se face conform Formularului nr. 1 din winsmeta, NU invers. Este logic să cereți efectuarea lucrărilor care ar putea fi acoperite de suma indicată în achiziție, respectiv 420 mii lei. Solicităm ferm să luați măsuri corective imediate pentru a respecta procedurile de bugetare corespunzătoare și a evita astfel de situații inacceptabile pe viitor. Aceste măsuri trebuie să asigure că atât partea care solicită bunuri și servicii, cât și agentul economic sunt tratați în mod echitabil și conform principiilor fundamentale de corectitudine și transparență.
Answer (10 Jun 2024, 17:36):
Buna ziua, Grupul de Lucru examineaza solicitarile DVS, vom reveni cu informatii pertinente in perioada de actualizare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.