1
Enquiry period
with 05.06.2024 15:52
to 12.06.2024 08:56
2
Bidding period
with 12.06.2024 08:56
to 15.06.2024 08:56
3
Auction
with 17.06.2024 15:00
to 17.06.2024 15:14
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 452 700 MDL
Period of clarifications: 5 Jun 2024, 15:52 - 12 Jun 2024, 8:56
Submission of proposals: 12 Jun 2024, 8:56 - 15 Jun 2024, 8:56

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Hârtie A4 80 g/m² (500 foi):
Formatul A-4, minim clasa C, densitatea 80 g/m² ±3,
Grosimea – minim 104 mm /1000 (ISO 534)
Albeaţă CIE- minim 146% (ISO 11475),
procesul de înălbire fără clor, opacitate nu mai puțin de 90%;
Ambalat – 500 foi
Netezimea nu mai puțin de 200 ml/min (ISO 8791/2),
Fără praf static.
Termenul de livrare a hârtiei A4 fiind la necesitate în decurs de 5 zile de la comanda beneficiarului, pe parcursul anului 2024.
Livrarea va fi efectuată la sediile subdiviziunilor subordonate IGP, cheltuielile de transport vor fi incluse în preț.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Ciobanu
Contact phone
022868262
Purchase data
Date created
5 Jun 2024, 15:52
Date modified
10 Jun 2024, 8:56
Achizitii.md ID
21233937
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Hârtie A4
Budget: 452700.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro (1).doc
Bidding Documents
declaratie_ro
5.06.24 15:52
anunt de participare hârtie a4.pdf anunt de participare hârtie a4.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
5.06.24 15:52
caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
caiet de sarcini
5.06.24 15:52
duae_ro_0 (2).doc
Bidding Documents
Documentul Unic de Achiziții European
5.06.24 15:52
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (4).docx
Bidding Documents
Documentația Standard. Ordinul NF nr.115 din 15.09.2021
5.06.24 15:52
tabel de repartizare hârtie.docx
Bidding Documents
Tabel de repartizare
10.06.24 08:56
Hârtie A4
Date:
5 Jun 2024, 23:01
Question's name:
livrare
Question:
va fi o data sau partial pina la sfirsitul anului daca partial - in cite transe ?
Answer (6 Jun 2024, 08:56):
Livrarea va fi efectuată parțial la necesitate, la solicitarea autorității contractante.
Hârtie A4
Date:
5 Jun 2024, 23:02
Question's name:
bugetul
Question:
pretul 60.36 cu tva nu este real - va rog sa rectificati suma
Answer (6 Jun 2024, 08:58):
Prețul estimativ stabilit pentru Hârtie A4 a fost calculat luând în considerare achizițiile publice desfășurate anterior.
Date:
6 Jun 2024, 15:01
Question's name:
cite puncte de livrare voi fi?
Question:
Livrare in raza orasului sau si prin raione tot?
Answer (6 Jun 2024, 15:09):
Livrarea va fi efectuată la sediile subdiviziunilor subordonate IGP, în raza mun. Chișinău și inspectoratele din teritoriu (raioane).
Date:
7 Jun 2024, 07:28
Question's name:
Livrare
Question:
Buna ziua. Daca aveti, anexati varog lista subdiviziunilor. Sau Cite puncte de livrare voi fi?
Answer (10 Jun 2024, 08:58):
Bună ziua! Lista de repartizare pe subdiviziuni este anexată la documentele procedurii. Totodată vă comunicăm că repartizarea va fi efectuată la necesitate.
Date:
10 Jun 2024, 08:37
Question's name:
Livrare
Question:
Vă rog să atașați lista cu punctele de livrare.
Answer (10 Jun 2024, 08:58):
Lista de repartizare pe subdiviziuni este anexată la documentele procedurii.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.