1
Enquiry period
with 04.06.2024 15:19
to 06.06.2024 16:13
2
Bidding period
with 06.06.2024 16:13
to 11.06.2024 18:13
3
Auction
with 12.06.2024 15:00
to 12.06.2024 15:28
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 40 000 MDL
Period of clarifications: 4 Jun 2024, 15:19 - 6 Jun 2024, 16:13
Submission of proposals: 6 Jun 2024, 16:13 - 11 Jun 2024, 18:13

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de reparație și întreținere a echipamentului informatic (cartușe și imprimante)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
The contact person
Full name
Angela Raileanu
Contact phone
0-22-25-34-19
Purchase data
Date created
4 Jun 2024, 15:19
Date modified
6 Jun 2024, 9:56
Achizitii.md ID
21233487
CPV
50310000-1 - Repararea şi întreţinerea maşinilor de birou
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
declaratie.docx
Eligibility Criteria
Declarația ofertantului privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/2017
4.06.24 15:19
informație generală.docx
Eligibility Criteria
Informații generale despre ofertant, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice
4.06.24 15:19
experienta similara.docx
Eligibility Criteria
Experianță similară. Document completat, asumat şi confirmat prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
4.06.24 15:19
formularul ofertei.docx
Eligibility Criteria
Oferta economică, asumată şi confirmată prin aplicarea semnăturii electronice
4.06.24 15:19
specificatia tehnica.docx
Technical Specifications
Specificații tehnice
5.06.24 16:13
caiet de sarcini cartuse.docx
Technical Specifications
Condiții de respectat la procedura de achiziție
5.06.24 16:13
Date:
6 Jun 2024, 09:56
Question's name:
serviciu de mentenanta a imprimantelor
Question:
Spuneti va rog , in lot 2 trebu scrie pretul pentru repararea următoarelor defecte majore, de exemplu: 1. Schimbarea Pick up roller; 2. Schimbarea Fuser Film; 3. Schimbarea Lower Pressure roller; 4. Schimbarea separation pad; 5. Schimbarea blocul de lazer; 6. Schimbare Main Board; 7. Profilaxia imprimantei; 8. Schimbare PrintHead (imprimante matricială și imprimante cu jet);) pentru fiecare imprimanta?
Answer (6 Jun 2024, 12:02):
Conform formularului ofertei, costul lucrărilor trebuie indicat pentru fiecare imprimantă. Se va indica costul mediu aritmetic al lucrărilor specificate în specificațiile tehnice (8 puncte) fără a lua în considerare costul materialelor. În cazul în care un anumit tip de lucrări nu se aplică dispozitivului, costul mediu aritmetic se calculează pe baza celorlalte lucrări aplicabile dispozitivului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.