1
Enquiry period
with 04.06.2024 11:19
to 10.06.2024 11:00
2
Bidding period
with 10.06.2024 11:00
to 17.06.2024 08:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 746 795 MDL
Period of clarifications: 4 Jun 2024, 11:19 - 10 Jun 2024, 11:00
Submission of proposals: 10 Jun 2024, 11:00 - 17 Jun 2024, 8:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform Anunțului de participare și Caietului de sarcini

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Full name
Marian Elena Iațcu Rodica
Contact phone
022499661
Purchase data
Date created
4 Jun 2024, 11:19
Date modified
9 Jun 2024, 22:17
Achizitii.md ID
21233370
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.docx
Bidding Documents
-
4.06.24 11:19
ds.docx
Bidding Documents
-
4.06.24 11:19
Date:
9 Jun 2024, 22:17
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Buna ziua! Conform FI la poz. 33 si 101 a caietului de sarcini norma pentru pervaz din PVC la prima pozitie este de 0.701 m/m2 si la a doua este de 0.812 m/m2. Conform resursei CG08A norma este de 1.015 m/m2. Respectuos va rugam sa ne concretizati, care norma o folosim la alcatuirea ofertei Va multumim
Answer (10 Jun 2024, 09:28):
Buna ziua, la fiecare din pozitii folositi norma indicata in respectiva conform caietului de sarcini desfasurat, deoarece sunt luate in consideratie dimensiunile reale a incaperilor.
Date:
10 Jun 2024, 09:07
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Bbuna ziua.indicati sursa de finantare.
Answer (10 Jun 2024, 09:29):
Buna ziua. Sursa de finantare este indicata pe platforma.
Date:
10 Jun 2024, 09:18
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua. In conformitate cu sectiunea 6 din DS pct.98, solicitam respectuos constituirea garanției de bună execuție a contractului si prin urmatoarele forme: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractante. Va multumim.
Answer (10 Jun 2024, 09:31):
Buna ziua. Conform Anuntului de participare Garanția bancară de bună execuție a contractului este solicitata - transfer pe contul autorității contractante.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.