1
Enquiry period
with 27.05.2024 08:46
to 08.06.2024 09:55
2
Bidding period
with 08.06.2024 09:55
to 20.06.2024 09:55
2 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 2 150 000 MDL
Period of clarifications: 27 May 2024, 8:46 - 8 Jun 2024, 9:55
Submission of proposals: 8 Jun 2024, 9:55 - 20 Jun 2024, 9:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Servicii de organizare și desfășurare a sărbătorii Ziua Internațională a Tineretului, ediția 2024

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Web site
---
The contact person
Full name
Autoritate administrativă Agenția Națională pentru Dezvoltarea Programelor și Activității de Tineret
Contact phone
022 605757
Purchase data
Date created
27 May 2024, 8:46
Date modified
6 Jun 2024, 9:55
Achizitii.md ID
21230343
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.docx
Eligibility Criteria
-
27.05.24 08:46
ajustat-specificatie tehnice-pret ziua tineret (06.06).docx
Technical Specifications
-
6.06.24 09:55
Date:
28 May 2024, 16:08
Question's name:
Intrebari de clarificare
Question:
1. Ce materiale de comunicare imprimabile sunt necesare pentru a fi produse și în ce cantități? 2. Pe ce platforme urmează să fie făcut livestreamingul? 3. Pentru crearea spotului video de 60 sec pentru TV- se vor folosi materiale video din stocurile autorității contractante sau compania câștigătoare va organiza filmări pentru obținerea materialelor necesare pentru acest spot? 4. Va fi nevoie de filmare cu drona în cadrul evenimentului? 5. Care trebuie să fie perioada de promovare? 6. Există deja anumite pagini pe rețelele de socializare sau acestea trebuiesc create? 7. În ce limbă trebuiesc realizate postările și dacă vor trebui să fie traduse acestea? 8. Câte postări trebuiesc create și pentru câte dintre ele trebuie să fie făcută promovarea plătită?
Answer (29 May 2024, 17:15):
Răspuns nr.1 Photo Wall - 1* Banner scena orizontal - 1* Banner scena lateral - 2* *Asigurarea serviciilor de decor în stilistica evenimentului. Operatorul va asigura decorarea scenei, a acoperișului, a turnurilor de sonorizare, photo wall-lui. Banerele și articolele de decor vor fi realizate potrivit parametrilor tehnici ai pieselor care urmează a fi decorate. Răspuns nr.2 Privesc.eu Realitatea.md Răspuns nr.3 Pentru crearea spotului video de 60 sec pentru TV- se vor folosi materiale video din stocurile autorității contractante sau compania câștigătoare va organiza filmări pentru obținerea materialelor necesare pentru acest spot? Compania câștigătoare va dezvolta un spot infographic, pentru a promova și anunța public evenimentul. Pot fi folosite elemente de desen grafic, text, poze artiști , hartă locație, muzica de fundal etc. Autoritatea contractantă nu va oferi stocuri/materiale existente. Răspuns nr.4 Da Răspuns nr.5 Care trebuie să fie perioada de promovare? 20 iulie - 17 august 2024 3 saptămâni înainte de eveniment + în ziua evenimentului + 1 săptămână după. Răspuns nr.6 Creăm doar pagina evenimentului și promovăm pe paginile deja create (Agenția Națională pentru Tineret facebook & insta) Răspuns nr.7 română Răspuns nr.8 Pre Event 6 postari Pre Event Promo platit minim 3 postări pre event, 25-50 euro/postare On Event 5 - story facebook&instagram 1 - postare de la event cu poze și activități Post event creare și promovare min 3 postari post event (generic, poze, video etc) Promo platit 1 postare de final , 25 euro
Date:
29 May 2024, 12:08
Question's name:
Intrebari de clarificare
Question:
Așa cum programul artistului Satoshi nu îi permite să participe la evenimente publice în această vară, ar putea fi propuși alți artiști cum ar fi: Dara, Aliona Moon, Magnat & Feoctist, Marej, Olga Verbitchi ?
Answer (29 May 2024, 17:17):
Da, lista artiștilor din specificație este indicativă (pentru a înțelege cererea Beneficiarului).
Date:
4 Jun 2024, 17:03
Question's name:
Intrebari de clarificare
Question:
1. "Declinarea conceptului pe materiale de comunicare (print și online/digital)" -> Aici includem in bugetul propus si productia in sine? 2. "Crearea de conținut/text pentru toate materialele de comunicare" -> Ce fel de materiale de comunicare sunt luate in calcul? Se pot nominaliza? 3. "Parteneriate media, minim 2 (agora, protv, jurnal,trm etc) (*diez, youth, radio tineret - există deja cu ANT)" -> Suntem limitati la aceste media pentru parteneriate sau pot fi si altele? 4. "Participare la minim 2 emisiuni TV" -> Exista preferinte? 5. "Participare la minim 2 emisiuni radio" -> Exista preferinte? 6. "Creare și difuzare spot radio 40 sec" -> Spot platit sau in parteneriat? Voce originala sau AI? 7. "Creare și difuzare spot TV 60 sec (tbc buget)" -> Spot din imagini de arhiva sau filmare pentru spot? 8. "Difuzarea Live on event pe social media" -> Live se doresc a fi doar dezbaterile sau si bucati din actiunile care au loc pe tot parcursul zilei? 9. "Comunicat de presă (partenerii media & generic)" -> Exista comunicate de presa si pre event? Sau se doresc? 10. "Gard de protecție în fața scenei 2 m x 1,2 m" -> Am dori sa inlocuim gardurile de jandarmi din fata scenei cu mojo barriers. Este permis acest lucru si se poate modifica in caietul de sarcini? 11. "Termenul de livrare și montare 08.08.2024/Demontarea va avea loc la data de 10.08.2024" -> La acest volum de sceno-tehnica, montarea este de minim 5-6 zile, iar demontarea de minim 2 zile. Este permis acest lucru si se poate modifica in caietul de sarcini? 12. "Operatorul economic câștigător va asigura artiștii evenimentului cu Corturi cu mărimea de 6x4 m – 5 unități, serviciul include închiriere, transportare, montare/demontare acestora" -> Putem livra corturi Roeder cu suprafata de 5x5, cu podea sau fara podea. Este permis acest lucru si se poate modifica in caietul de sarcini? 13. "Asigurarea a minim 10 BIO Toalete pentru eveniment, inclusiv 1 buc. accesibilă pentru persoane cu dizabilități. Deservirea pe parcursul evenimentului. Termen de montare 09.08.2024" -> Cu siguranta 10 toalete sunt insuficiente pemntru acest tip de eveniment. Ca atare, putem modifica termenul de montare in 8.08.2024? Totodata, propunem in locul acelor toalete BIO, sa folosim containere care vor fi racordate la reteaua de apa si canal locala. Sunt permise aceste 2 aspecte si se pot modifica in caietul de sarcini?
Answer (6 Jun 2024, 09:57):
1. Răspuns: Da, conceptul agreat trebuie declinat pe materiale de comunicare din social media (banner, postare, story), Print (Photo wall, banner scena) Da, poate fi inclus, dar prioritar pentru noi este vizualizarea acestor 3 concepte, pentru a lua decizia finală. 2. Răspuns: Conținutul text trebuie creat pe materialele online (postare social media, descriere eveniment) și print (comunicate de presă) 3. Răspuns: Desigur că pofi și alții, dar evident trebuie să ajungă la grupul țintă: tineri, structuri de tineret, lucrători de tineret, organizații de tineret, centre de tineret, etc. 4. Răspuns: Recomandabil la TV cu acoperire națională 5. Răspuns: Recomandabil la posturi cu acoperire națională, dar și cele specializate (Expl. Radio Moldova Tineret) 6. Răspuns: Acest eveniment este organizat de către autoritățile statului, respectiv asocierea cu anumiți parteneri din sectorul privat nu va fi acceptată. Spotul va trebui bugetat în cadrul ofertei depuse. Vocea recomandabil să fie originală. 7. Răspuns: Compania câștigătoare va dezvolta un spot infographic, pentru a promova și anunța public evenimentul. Pot fi folosite elemente de desen grafic, text, poze artiști , hartă locație, muzica de fundal etc. Autoritatea contractantă nu va oferi stocuri/materiale existente. 8. Răspuns: Întregul eveniment va trebui transmis live pe parcursul zilei 9. Răspuns: Compania trebuie să dezvolte și să transmită comunicat de presă pre-event și post-event. 10. Răspuns: Da, este permis. În specificație nu este indicat un anumit tip. 11. Răspuns: Specificația tehnică a fost modificată. 12. Răspuns: Da, pot fi utilizate tipul menționat. În specificație nu este indicat un anumit tip. 13. Răspuns: Înlocuirea BIO Toaletelor nu se permite. Totodată, Operatorul este obligat să asigure prezența toaletelor la eveniment. Cantitatea indicată este de min. 10 unități, operatorul poate suplimenta acest număr dacă consideră oportun. Totodată, termenul de montare rămâne la discreția operatorului, în dependență de programul operatorului de realizare a acțiunilor planificate pentru deservirea evenimentului, poate efectua montare și mai devreme.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.