1
Enquiry period
with 22.05.2024 10:25
to 01.06.2024 10:00
2
Bidding period
with 01.06.2024 10:00
to 06.06.2024 10:00
2 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 1 250 000 MDL
Period of clarifications: 22 May 2024, 10:25 - 1 Jun 2024, 10:00
Submission of proposals: 1 Jun 2024, 10:00 - 6 Jun 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Achiziționarea foilor de odihnă în tabere de odihnă pentru copii și adolescenți în sezonul estival 2024

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD – 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MIHAI EMINESCU 28
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Calmîş
Contact phone
0237-2-79-06
Purchase data
Date created
22 May 2024, 10:25
Date modified
24 May 2024, 10:44
Achizitii.md ID
21228742
CPV
55200000-2 - Campinguri şi alte tipuri de cazare decât cea hotelieră
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae_ro.docx
Bidding Documents
-
22.05.24 10:25
Date:
24 May 2024, 10:44
Question's name:
Garantia pentru oferta 1%
Question:
Rugam sa fie acceptata garantia pentru oferta prin transfer pe contul insitutiei.
Answer (24 May 2024, 14:00):
Bună ziua, transmiteți o solicitare pe e-mailul autorității contractante: achizitii.crstraseni@gmail.com. O zi bună să aveți
Date:
31 May 2024, 09:53
Question's name:
Garantia pentru oferta 1%
Question:
Buna ziua, ne puteti informa despre IBAN pentru transfer pentru garantaia pentru oferta
Answer (31 May 2024, 13:57):
Bună ziua, transmiteți o solicitare pe e-mailul autorității contractante: achizitii.crstraseni@gmail.com. O zi bună să aveți
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.