1
Enquiry period
with 21.05.2024 11:22
to 28.05.2024 10:00
2
Bidding period
with 28.05.2024 10:00
to 04.06.2024 10:00
3
Auction
05.06.2024 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 310 427,41 MDL
Period of clarifications: 21 May 2024, 11:22 - 28 May 2024, 10:00
Submission of proposals: 28 May 2024, 10:00 - 4 Jun 2024, 10:00
Auction start date: 5 Jun 2024, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație a casei scării și încăperilor existente în vederea amplasării sediului Consiliului Superior al Procurorilor”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Web site
---
The contact person
Full name
Liliana Ardeleanu
Contact phone
022828515
Purchase data
Date created
21 May 2024, 11:15
Date modified
21 May 2024, 11:22
Estimated value (without VAT)
310 427,41 MDL
The minimum downward of the price
3 104,27 MDL
Achizitii.md ID
21228298
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Contract period
7 Jun 2024 11:21 - 31 Dec 2024 11:21
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație a casei scării și încăperilor existente în vederea amplasării sediului Consiliului Superior al Procurorilor” CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt de participare_lucrari reparatie.docx
tenderNotice
Anunț de participare-word
21.05.24 11:22
documentatia standard.docx
Bidding Documents
DS-word
21.05.24 11:22
csp reparatie scara f5.docx
Technical Specifications
Formular F5
21.05.24 11:22
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE-pdf
21.05.24 11:22
csp reparatie scara f1.docx
Technical Specifications
Formular F1
21.05.24 11:22
documentatia standard.docx
Bidding Documents
DUAE-word
21.05.24 11:22

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Management Invest Group

Normalized price: 198 783,43 MDL
Status: Winner
Reason: Urmare a derulării procedurii de achiziții COP nr. ocds-b3wdp1-MD-1716279330186, demarată la data de 21.05.2024, privind Achiziționarea lucrărilor de reparație a casei scării și încăperilor existente în vederea amplasării sediului Consiliului Superior al Procurorilor, grupul de lucru pentru achiziţii al Consiliului Superior al Procurorilor a desemnat câștigător operatorul economic MANAGEMENT INVEST GROUP S.R.L., ce ține de oferta prezentată (obligație prescrisă de art.31 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, cu privire la informarea ofertanților).
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications