Select the type of procedure
Commercial procurement
21227380
1
Enquiry period
with
17.05.2024 17:38
to 28.05.2024 09:00
to 28.05.2024 09:00
2
Bidding period
with
28.05.2024 09:00
to 04.06.2024 10:00
to 04.06.2024 10:00
2 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
871 423 MDL
Period of clarifications:
17 May 2024, 17:38 - 28 May 2024, 9:00
Submission of proposals:
28 May 2024, 9:00 - 4 Jun 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Lucrări de reparație a încăperilor interioare întru eficientizarea serviciului radiologic si de radioprotectie în cadrul IMSP Policlinica de Stat
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 May 2024, 17:38
Date modified
17 May 2024, 17:38
Achizitii.md ID
21227380
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_lucrări de reparație a încăperilor interioare, întru eficientizarea serviciului radiologic și de radioprotecție.semnat.pdf
anunt_de_participare_lucrări de reparație a încăperilor interioare, întru eficientizarea serviciului radiologic și de radioprotecție.semnat.pdf
Bidding Documents
-
17.05.24 17:38
declaratie_privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi.doc
Bidding Documents
-
17.05.24 17:38
caiet de sarcini lucrări de reparație a încăperilor interioare întru eficientizarea serviciului radiologic si de radioprotectie.docx
Bidding Documents
-
17.05.24 17:38
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK