1
Enquiry period
with 17.05.2024 16:31
to 29.05.2024 10:00
2
Bidding period
with 29.05.2024 10:00
to 06.06.2024 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 514 778 MDL
Period of clarifications: 17 May 2024, 16:31 - 29 May 2024, 10:00
Submission of proposals: 29 May 2024, 10:00 - 6 Jun 2024, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform Temelor de proiectare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Turcan
Contact phone
79854555
E-mail
Purchase data
Date created
17 May 2024, 16:26
Date modified
20 May 2024, 17:58
Estimated value (without VAT)
514 778 MDL
Achizitii.md ID
21227326
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
17 Jun 2024 16:30 - 29 Jun 2025 16:30
List of positions
1)
Title
Lucrări de actualizare a proiectului de execuție privind reconstrucția podului de șosea amplasat pe drumul regional G54 M5–Răuțel–Pompa–Glinjeni–Catranîc–R16, km 1,730, și lucrări de actualizare a proiectului de execuție privind reparația capitală podului de șosea amplasat pe drumul regional G102 R34–Cneazevca–Sărățica Veche–Troian–R34, km 18,450. CPV: 71322000-1 - Engineering design services for the construction of civil engineering works
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
tp g102 pod km 18.pdf tp g102 pod km 18.pdf
Bidding Documents
-
17.05.24 16:31
tp g54 km 1.7.pdf tp g54 km 1.7.pdf
Bidding Documents
-
17.05.24 16:31
2 anunț de participare p ac g54.docx
Bidding Documents
-
20.05.24 17:58
2 duae p g54.doc
Bidding Documents
-
20.05.24 17:58
dl proiectari (2).docx
Bidding Documents
-
20.05.24 17:58

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Universinj

Normalized price: 586 361 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1715952435977 din 17.06.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1715952435977 din 06.06.2024, ce vizează achiziționarea lucrărilor de actualizare a proiectului de execuție privind reconstrucția podului de șosea amplasat pe drumul regional G54 M5–Răuțel–Pompa–Glinjeni–Catranîc–R16, km 1,730, și lucrărilor de actualizare a proiectului de execuție privind reparația capitală podului de șosea amplasat pe drumul regional G102 R34–Cneazevca–Sărățica Veche–Troian–R34, km 18,450, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic F.Ș.P. ”Universinj” S.R.L. a propus prețul de 586 360,97 (cinci sute optzeci și șase mii trei sute șaizeci lei, 97 bani ) lei fără TVA și 703 633,16 (șapte sute trei mii șase sute treizeci și trei lei, 16 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications