1
Enquiry period
with 08.05.2024 10:29
to 15.05.2024 09:30
2
Bidding period
with 15.05.2024 09:30
to 20.05.2024 16:00
3
Auction
21.05.2024 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 286 658,34 MDL
Period of clarifications: 8 May 2024, 10:29 - 15 May 2024, 9:30
Submission of proposals: 15 May 2024, 9:30 - 20 May 2024, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Uniformă pentru angajații Serviciului Tehnologii Informaționale
cu statut special, conform caietului de sarcini din documentația de atribuire

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Full name
Tiutiunnicov Rodica
Contact phone
068928555
Purchase data
Date created
8 May 2024, 10:29
Date modified
8 May 2024, 10:29
Achizitii.md ID
21224362
CPV
18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și ...
8.05.24 10:29
documentatia standart.semnat.pdf documentatia standart.semnat.pdf
Bidding Documents
Conținutul: 1. Anunț de participare 2. Instrucțiuni pentru participanți/ Caiet de sarcini 3. Anexe obligatorii
8.05.24 10:29
anexe.docx
Bidding Documents
-Anexe pentru participanți
8.05.24 10:29
duae.doc
Bidding Documents
-DUAE
8.05.24 10:29
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.