Status Cancelled
Estimated value without VAT 23 700 MDL
Period of clarifications: 8 May 2024, 15:19 - 10 May 2024, 15:30
Submission of proposals: 10 May 2024, 15:30 - 15 May 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de alimentare, regenerare și reparare a imprimantelor

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Vă informăm că în cadrul proceduri Nr. ocds-b3wdp1-MD-1715083157826 din “15” mai 2024 privind achiziționarea „Servicii de alimentare, regenerare și reparare a imprimantelor” conform avizului pozitiv parvenit de la Agenția de Guvernare Electronică (AGE) privind planul general de achiziții TIC pentru anul 2024, a fost preconizată valoarea estimativă 23700,00 lei fără TVA, din care motiv în conformitate cu Legea privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015, art. 71 alin. 1 lit. d; (Anularea procedurii de achiziție: au fost depuse numai oferte care prin valoarea inclusă în propunerea financiară, depășesc valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice), grupul de lucru a decis de a fi anulată procedura Nr. ocds-b3wdp1-MD-1715083157826 din “15” mai 2024.
Date of cancellation
29 May 2024, 10:21
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. I. Pruncul
Web site
---
The contact person
Full name
Blindu Inga
Contact phone
022-61-53-51
Purchase data
Date created
8 May 2024, 15:19
Date modified
29 May 2024, 10:23
Achizitii.md ID
21224146
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.