1
Enquiry period
with 03.05.2024 13:51
to 15.05.2024 15:00
2
Bidding period
with 15.05.2024 15:00
to 22.05.2024 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 150 500 MDL
Period of clarifications: 3 May 2024, 13:51 - 15 May 2024, 15:00
Submission of proposals: 15 May 2024, 15:00 - 22 May 2024, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de asigurare auto

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
The contact person
Full name
Olga Gherman
Contact phone
(022) 23-35-03
Purchase data
Date created
3 May 2024, 13:51
Date modified
14 May 2024, 14:59
Achizitii.md ID
21223786
CPV
66500000-5 - Servicii de asigurare şi de pensie
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Anexa 1_ Modificat 14.05.2024.docx
Bidding Documents
-
14.05.24 14:59
Formulare _ Modificat 14.05.2024.docx
Bidding Documents
-
14.05.24 14:59
Date:
8 May 2024, 16:29
Question's name:
Suplinire Anexa Nr.1
Question:
Bună ziua, Vă rog să supliniți Anexa Nr. 1 cu numărul certificatelor de înmatriculare. Deasemeni pentru asigurarea Carte Verde vă rog să specificați perioada de valabilitate a contractului, precum și zona de acoperire.
Answer (14 May 2024, 14:56):
Bună ziua, Anexa 1 a fost inclusă coloana în care sunt specificate numerele certificatelor de înmatriculare. Totodată, pentru Cartea Verde a fost specificată perioada de valabilitate a contractului, precum și zona de acoperire. Atragem atenția Dvs. asupra perioadei de depunere a ofertelor, care va fi modificată.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.