Public procurement
21223766
Lotul 6 Tehnici și metode de bună gestionare a patrimoniului
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
5 600 MDL
Period of clarifications:
3 May 2024, 11:48 - 10 May 2024, 12:00
Submission of proposals:
10 May 2024, 12:00 - 16 May 2024, 12:00
Auction start date:
17 May 2024, 14:32
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Tehnici și metode de bună gestionare a patrimoniului
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoștințele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcționarii publici în urma participării acestora la activitățile de instruire
Acumularea cunoștințelor şi dezvoltarea abilităților angajaților CNAS privind gestionare a patrimoniului
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1) Înregistrarea unui contract de arendă cu termen mai mare de 3 ani la OCT:
- Etape,
- Actele necesare de prezentat,
- Cum se procedează când este un contract înregistrat la OCT și acesta se reziliază și se semnează un contract nou care trebuie de înregistrat la OCT,
2) Înregistrarea la OCT a unui bun imobil procurat /primit prin Hotărâre de Guvern:
- Etape,
- Actele necesare de prezentat,
3) Posibilitatea comasării mai multor numere cadastrale cu acordarea unui singur număr cadastral pentru toată încăperea
4) Particularitățile înregistrării cadastrale
5. Durata acceptată pentru activitățile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informația succintă privind grupul-țintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanți
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competentă al participanților
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
7 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul II, 2024 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Tehnici și metode de bună gestionare a patrimoniului
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoștințele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcționarii publici în urma participării acestora la activitățile de instruire
Acumularea cunoștințelor şi dezvoltarea abilităților angajaților CNAS privind gestionare a patrimoniului
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1) Înregistrarea unui contract de arendă cu termen mai mare de 3 ani la OCT:
- Etape,
- Actele necesare de prezentat,
- Cum se procedează când este un contract înregistrat la OCT și acesta se reziliază și se semnează un contract nou care trebuie de înregistrat la OCT,
2) Înregistrarea la OCT a unui bun imobil procurat /primit prin Hotărâre de Guvern:
- Etape,
- Actele necesare de prezentat,
3) Posibilitatea comasării mai multor numere cadastrale cu acordarea unui singur număr cadastral pentru toată încăperea
4) Particularitățile înregistrării cadastrale
5. Durata acceptată pentru activitățile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informația succintă privind grupul-țintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanți
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competentă al participanților
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
7 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul II, 2024 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
3 May 2024, 11:48
Estimated value (without VAT)
5 600 MDL
The minimum downward of the price
56 MDL
Achizitii.md ID
21223766
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din anunțul de participare
Contract period
19 May 2024 03:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instr. pers. 2024. rep mod )
Technical Specifications
Documentația Standard WORD
3.05.24 11:48
Anunț de participare instruire person. 2024 rep. mod..semnat
Technical Specifications
Anunț de participare
3.05.24 11:48
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instr. pers. 2024. rep mod ).semnat
Technical Specifications
Documentația Standard PDF
3.05.24 11:48
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK