Public procurement
21223766
Lotul 4 Microsoft Office
1
Enquiry period
with 03.05.2024 11:48
to 10.05.2024 12:00
to 10.05.2024 12:00
2
Bidding period
with 10.05.2024 12:00
to 16.05.2024 12:00
to 16.05.2024 12:00
3
Auction
17.05.2024 13:55
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
84 000 MDL
Period of clarifications:
3 May 2024, 11:48 - 10 May 2024, 12:00
Submission of proposals:
10 May 2024, 12:00 - 16 May 2024, 12:00
Auction start date:
17 May 2024, 13:55
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Microsoft Office
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor participanților la activitățile de instruire și dezvoltarea abilităților de lucru cu Microsoft Office: Word, Excel, Power Point.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Microsoft Word
- Microsoft Excel
- Power Point
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup (câte maxim 4 ore academice per zi).
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanți
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
83 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul II, 2024 – 3 grupe (83 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire online, prin intermediul platformelor de instruire online (ZOOM, etc). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanți, inclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Microsoft Office
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor participanților la activitățile de instruire și dezvoltarea abilităților de lucru cu Microsoft Office: Word, Excel, Power Point.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Microsoft Word
- Microsoft Excel
- Power Point
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup (câte maxim 4 ore academice per zi).
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanți
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
83 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul II, 2024 – 3 grupe (83 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire online, prin intermediul platformelor de instruire online (ZOOM, etc). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanți, inclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
3 May 2024, 11:48
Estimated value (without VAT)
84 000 MDL
The minimum downward of the price
840 MDL
Achizitii.md ID
21223766
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din anunțul de participare
Contract period
19 May 2024 03:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instr. pers. 2024. rep mod )
Technical Specifications
Documentația Standard WORD
3.05.24 11:48
Anunț de participare instruire person. 2024 rep. mod..semnat
Technical Specifications
Anunț de participare
3.05.24 11:48
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instr. pers. 2024. rep mod ).semnat
Technical Specifications
Documentația Standard PDF
3.05.24 11:48
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Asociatia Obsteasca DNT
Normalized price:
80 000 MDL
Status:
Winner
Conform Deciziei grupului de lucru
22.05.24 16:39
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
deciziadeatribuire25instruirerepetat2024(1)semnatsemnatsemnatsignedsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: 03313537-cd96-471d-94fd-98c9d77537a3
Award Notification
22.05.24 16:39
scrisasociațiaobșteascădntsemnat.pdf
ID: e2395f9f-2092-4087-809e-d237dea77b6b
Award Notification
22.05.24 16:39
Documents provided with the proposal
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:53
Opening date:
16.05.24 12:00
diplomamaster jumbrei olga.semnat.pdf
diplomamaster jumbrei olga.semnat.pdf
ID: 01f68ca1-aeec-4783-8912-8bd4650ac514
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:54
Opening date:
16.05.24 12:00
curs microsoft office.semnat.pdf
curs microsoft office.semnat.pdf
ID: 0768345e-30f3-4930-a04f-f48c5a566638
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:50
Opening date:
16.05.24 12:00
certificat nicsan adrian.semnat.pdf
certificat nicsan adrian.semnat.pdf
ID: 0d88f119-a4ee-4bc2-9f42-87337714fea5
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:55
Opening date:
16.05.24 12:00
specificaţia tehnică pentru lotul 4.semnat.pdf
specificaţia tehnică pentru lotul 4.semnat.pdf
ID: 0fc4cbd2-d631-4886-a2da-f177d6eb71c9
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:48
Opening date:
16.05.24 12:00
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:36
Opening date:
16.05.24 12:00
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: 1c6429ff-ff7f-4323-83eb-98fa06bfc425
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:51
Opening date:
16.05.24 12:00
certificat digitalizare olga jumbei.semnat.pdf
certificat digitalizare olga jumbei.semnat.pdf
ID: 25d3f3d0-969b-4ae5-b4ee-81b8bab35a3a
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:56
Opening date:
16.05.24 12:00
diploma master nicsan adrian.semnat.pdf
diploma master nicsan adrian.semnat.pdf
ID: 3940f6ae-c46a-43e1-aed3-bca4f669e466
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:53
Opening date:
16.05.24 12:00
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:36
Opening date:
16.05.24 12:00
certificat de formator nicsan adrian.semnat.pdf
certificat de formator nicsan adrian.semnat.pdf
ID: 5fca4882-ed72-4455-80f5-bdd34eb4fd8e
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:55
Opening date:
16.05.24 12:00
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:37
Opening date:
16.05.24 12:00
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:37
Opening date:
16.05.24 12:00
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:37
Opening date:
16.05.24 12:00
scrisoare de recomandare.semnat.pdf
scrisoare de recomandare.semnat.pdf
ID: 89f724a7-998e-49a3-a77b-6ad6d90c7010
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:52
Opening date:
16.05.24 12:00
d.p. garantie la oferta.semnat.pdf
d.p. garantie la oferta.semnat.pdf
ID: a24956b3-ce72-4bb5-8b90-a8b1c27fa727
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:45
Opening date:
16.05.24 12:00
lista formatori dnt.semnat.pdf
lista formatori dnt.semnat.pdf
ID: cc9a61dd-35d4-41d4-80de-88c08337cfbd
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:39
Opening date:
16.05.24 12:00
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:51
Opening date:
16.05.24 12:00
olga jumbei_mentor.semnat.pdf
olga jumbei_mentor.semnat.pdf
ID: e9ac00f0-31a5-47d4-a99c-177d5f997a76
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:56
Opening date:
16.05.24 12:00
confirmare lipsa datorii.semnat.pdf
confirmare lipsa datorii.semnat.pdf
ID: f160f960-0b89-424c-bb1d-67d4044b667f
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:52
Opening date:
16.05.24 12:00
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 12:53
Opening date:
16.05.24 12:00
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
15.05.24 13:09
Opening date:
16.05.24 12:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK