1
Enquiry period
with 02.05.2024 11:08
to 25.05.2024 11:54
2
Bidding period
with 25.05.2024 11:54
to 09.06.2024 11:54
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 5 516 666 MDL
Period of clarifications: 2 May 2024, 11:08 - 25 May 2024, 11:54
Submission of proposals: 25 May 2024, 11:54 - 9 Jun 2024, 11:54
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform Caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Turcan
Contact phone
79854555
E-mail
Purchase data
Date created
2 May 2024, 11:03
Date modified
8 May 2024, 11:12
Estimated value (without VAT)
5 516 666 MDL
Achizitii.md ID
21223283
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
24 Jun 2024 11:07 - 31 Dec 2024 11:07
List of positions
1)
Title
Utilaj de salubrizare mecanizată. CPV: 43300000-6 - Construction machinery and equipment
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
caietul de sarcini aspirator .docx
Bidding Documents
-
2.05.24 16:36
ap utilaj salubrizare.pdf ap utilaj salubrizare.pdf
Bidding Documents
-
2.05.24 16:36
duae ul salub.doc
Bidding Documents
-
2.05.24 16:49
07.05.2024_dl utilaj laborator.docx
Bidding Documents
-
7.05.24 16:12
ap eng ut salubrizare.pdf ap eng ut salubrizare.pdf
Bidding Documents
-
8.05.24 11:12

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

RAVITAN SRL

Normalized price: 5 250 000 MDL
Status: Winner
Reason: Î.S. ”Administrația de Stat a Drumurilor” conform art. 84 alin. (51) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice a reevaluat ofertele operatorilor economici participanți la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1714637055735 din 09.06.2024, în baza contestației nr. 03 din 11.07.2024 depusă de către S.R.L. ,,Ravitan” la Agenția pentru Soluționarea Contestațiilor pe baza rezultatelor licitației de achiziționare a utilajului de salubrizare mecanizată și a decis anularea deciziei de atribuire nr. ocds-b3wdp1-MD-1714637055735 din 26.06.2024 prin care a fost declarat cîștigător operatorul economic S.R.L.”Agropiese TGR Grup”. În urma reevaluării ofertelor conform deciziei grupului de lucru nr. ocds-b3wdp1-MD-1714637055735 din 15.07.2024, în vederea achiziționării utilajului de salubrizare mecanizată vă comunicăm următoarele: Reevaluarea a avut loc în conformitate cu prevederile legale, având ca scop obținerea tuturor clarificărilor necesare pentru o evaluare corectă și completă. S-a constatat că oferta depusă de către S.R.L. Ravitan nu a fost evaluată corespunzător din lipsa informației din partea operatorului economic cu referire la posibilitatea modificării lățimii de lucru a utilajului propus TRA-VAC 500, astfel încât dimensiunea solicitată de autoritatea contractantă maxim 2500 mm se include în limitele pentru setarea lățimii de măturare indicate în specificația tehnică oferită de S.R.L. ,,Ravitan” (min. 2000 mm-max. 2800 mm). Considerăm că, contestatia depusă este argumentată tehnic, ofertantul S.R.L. ,,Ravitan” propunând utilajul, a cărui specificație tehnică corespunde cerintelor înaintate de către autoritatea contractantă. Drept urmare, grupul de lucru a decis atribuirea contractului privind achiziționarea utilajului de salubrizare mecanizată operatorului economic S.R.L.,,Ravitan”, clasat pe primul loc după preț, cu oferta în valoare de 5 250 000,00 lei (cinci milioane două sute cincizeci mii lei, 00 bani) fără TVA și 6 300 000,00 (șase milioane trei sute mii lei, 00 bani) cu TVA. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţin de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate actele conform cerințelor din anunțul de participare, s-a constituit garanţia pentru ofertă, specificațiile şi alte documente necesare calificării. Luând în consideraţie specificul utilajului, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Referitor la garanția de bună execuție constituită de către operatorul economic S.R.L.,,Agropiese TGR Grup”, informăm că va fi transmis un demers către banca emitentă a garanției în vederea eliberării acesteia în rezultatul anulării deciziei de atribuire nr.ocds-b3wdp1-MD-1714637055735 din 26.06.2024. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție (garanție bancară sau transfer direct la contul de gestiune al autorității contractante), pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de achiziție, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. Ulterior, în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Agropiese TGR Grup SRL

Normalized price: 5 270 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Ozonteh Impex

Normalized price: 5 920 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications