1
Enquiry period
with 26.04.2024 12:08
to 03.05.2024 12:30
2
Bidding period
with 03.05.2024 12:30
to 07.05.2024 12:30
3
Auction
08.05.2024 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 19 000 MDL
Period of clarifications: 26 Apr 2024, 12:08 - 3 May 2024, 12:30
Submission of proposals: 3 May 2024, 12:30 - 7 May 2024, 12:30
Auction start date: 8 May 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Mărar proaspăt, fără rădăcini
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.231/2010, HG nr.929/2009, HG nr.520/2010, HG nr.1279/2008 și HG nr.867 din 08.11.2023.
Ambalat: în lăzi/ cutii de plastic/ carton (etichetate în modul stabilit), ce va asigura protecţia în timpul transportării şi manipulării.
Cerinţe generale:
- să fie sortat, curat, cu aspect proaspăt, suficient de dezvoltat;
1. – fără alte plante, să nu fie afectat de boli/dăunători;
- fără pământ sau resturi vegetale, culoare verde închis și aspect specific.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă certificat de calitate (conform modelului din anexa nr.1 Legea nr.373/2023) emis de producător (în cazul produselor alimentare de import, certificatul de calitate poate fi emis de importator) în baza rapoartelor de încercări de laborator.
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun. Chişinău, mun. Cahul și mun. Bălți, în perioada iunie – septembrie, anul 2024, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Ciobanu Gabriela
Contact phone
022-40-63-42
Purchase data
Date created
26 Apr 2024, 11:43
Date modified
26 Apr 2024, 12:08
Estimated value (without VAT)
19 000 MDL
The minimum downward of the price
76 MDL
Achizitii.md ID
21221938
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău , mun. Cahul și mun. Bălți
Contract period
20 May 2024 11:55 - 31 Dec 2024 12:03
List of positions
1)
Title
Mărar CPV: 03200000-3 - Cereals, potatoes, vegetables, fruits and nuts
Quantity: 600.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
26.04.24 12:08
DUAE.doc
Eligibility Criteria
DUAE
26.04.24 12:08
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
26.04.24 12:08
Documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
26.04.24 12:08

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Sija-Prim SRL

Normalized price: 24 000 MDL
Status: Winner
Reason: La loturile „Mărar”, „Pătrunjel”, „Tomate”, „Castraveţi”, unicul ofertant este SRL „Sija-Prim”. Conform art. 20 alin.(8), Legea nr. 131/2015, privind achiziţiile publice, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta (prin mijloace electronice, cu aplicarea semnăturii electronice) în termen de 3 zile lucrătoare, la solicitarea autorităţii contractante, documentele justificative actualizate prin care va demonstra îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie. În acest sens, la data de 15.05.2024, ofertantul SRL „Sija-Prim” a expediat o scrisoare în care solicită prelungirea termenului de prezentare a documentelor de calificare pînă pe data de 20.05.2024. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Astfel, reieșind din necesitatea stringentă de asigurare a unităților/ instituțiilor militare ale Armatei Naționale cu produse alimentare, se propune achiziționarea loturilor „Mărar”, „Pătrunjel”, „Tomate”, „Castraveţi”, de la operatorul economic SRL „Sija-Prim”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications