1
Enquiry period
with 24.04.2024 10:43
to 25.04.2024 12:00
2
Bidding period
with 25.04.2024 12:00
to 29.04.2024 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 31 200 MDL
Period of clarifications: 24 Apr 2024, 10:43 - 25 Apr 2024, 12:00
Submission of proposals: 25 Apr 2024, 12:00 - 29 Apr 2024, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Scopul consultanței
Dezvoltarea, în comun cu reprezentanții ANP și GIZ Moldova, a unei foi de parcurs pentru replicarea rezultatelor din cardul Proiectului ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie” la nivel de întreg SAP.
Expertul urmează să furnizeze:
• Primul Draft (schiță de document) care urmează să fie ajustat în comun cu reprezentanții ANP și GIZ Moldova;
• Varianta finală a documentului pregătită pentru aprobare de către echipa de proiect ANP;
• Prezentarea foii de parcurs în cadrul workshop-ului de totalizare, dar și eventual în cadrul altor întâlniri cu potențiali parteneri, finanțatori și factori de decizie.
Responsabilități specifice

• Realizarea evaluării datelor de intrare și a rezultatelor generale cu privire la Proiectul ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie”;
• Proiectarea foii de parcurs prin considerarea procedurilor și recomandărilor prestabilite de către standardele și politicile naționale și internaționale, precum și de aderare la convențiile și tratatele internaționale la care Republica Moldova este parte;
• Asumarea responsabilității față de corectitudinea datelor scrise/ furnizate.

Rezultatele așteptate
• Produsul final (foaia de parcurs) va trebui să conțină următoarele: rezultate și lecții învățate din Proiectul ”Consolidarea capacităților Administrației Naționale a Penitenciarelor în facilitarea integrării socio-profesionale a persoanelor aflate în detenție şi post-detenţie”: Strategii de replicare a bunelor practici în cadrul SAP și proiectarea pe un termen cuprins între 3-5 ani a activităților recomandate.
• Agrearea conținutului foii de parcurs cu echipa de proiect ANP și GIZ Moldova;
• Prezentarea foii de parcurs în cadrul evenimentului de totalizare a Proiectului și în cadrul ședințelor extinse cu autoritățile publice și/sau alte instituții interesate. Foaia de parcurs va fi elaborată în format text/ grafice/ tabele și imagini, font – Times New Roman 12, distanța între rânduri -1.15, cu marginile: sus 2,0 cm, jos 2,0 cm, stânga 2,5 cm, dreapta 1,5 cm. Volum pagini în limita 12-17 pag. format A4. Toate paginile vor fi numerotate.
• Elaborarea și promovarea unui document strategic intern în cadrul SAP.
• Toate serviciile vor fi prestate în limba română.
Referințe și aspecte legale destinate activității consultantului/ expertului
Pe parcursul prestării serviciilor de consultanță, considerăm oportună luarea în considerație și implementarea cerințelor și recomandărilor conținute în actele normativ-legislative din domeniu și specificul SAP.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
The contact person
Full name
Leu Mariana
Contact phone
022409748
Purchase data
Date created
24 Apr 2024, 10:37
Date modified
24 Apr 2024, 10:43
Estimated value (without VAT)
31 200 MDL
Achizitii.md ID
21220452
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Contract period
1 May 2024 11:33 - 31 Dec 2024 11:36
List of positions
1)
Title
Servicii de consultanță și formare profesională CPV: 73200000-4 - Research and development consultancy services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Asociația Obștească ”Didactica Aplicată”

Normalized price: 31 100 MDL
Status: Winner
Reason: OE întrunește cerințele solicitate de către AC.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications