Select the type of procedure
Commercial procurement
21219761
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
30 000 MDL
Period of clarifications:
23 Apr 2024, 10:17 - 24 Apr 2024, 12:00
Submission of proposals:
24 Apr 2024, 12:00 - 7 May 2024, 8:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Bunurile urmează să fie livrate și instalate în termen de 30 de zile de la data comenzii, din contul Furnizorului (DDP, INCOTERMS 2013), iar cheltuielile vor fi incluse în oferta de preț. Plata se va efectua pentru fiecare comandă, prin transfer în contul de decontare al Furnizorului în termen de 30 de zile de la data recepționării facturii fiscale, conform comenzii.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Articolul 71 din Legea 131/2015 privind achizițiile publice lit. g)
Date of cancellation
6 Jun 2024, 14:56
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Apr 2024, 10:17
Date modified
6 Jun 2024, 14:57
Achizitii.md ID
21219761
MTender ID
CPV
31700000-3 - Accesorii electronice, electromecanice şi electrotehnice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Aparat electronic de înregistrare a timpului și de marcare a datelor - repetat
Budget: 30000.0 MDL
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK