Select the type of procedure
Commercial procurement
21219214
1
Enquiry period
with
22.04.2024 14:36
to 02.05.2024 11:30
to 02.05.2024 11:30
2
Bidding period
with
02.05.2024 11:30
to 23.05.2024 11:30
to 23.05.2024 11:30
3
Auction
with
24.05.2024 15:00
to 24.05.2024 15:37
to 24.05.2024 15:37
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 680 564,41 MDL
Period of clarifications:
22 Apr 2024, 14:36 - 2 May 2024, 11:30
Submission of proposals:
2 May 2024, 11:30 - 23 May 2024, 11:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
privind încheierea acordului-cadru - Achiziționarea dispozitivelor medicale întru realizarea Programului Naţional privind sănătatea și drepturile sexuale și reproductive pentru anii 2025-2027
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Apr 2024, 14:36
Date modified
22 Apr 2024, 16:21
Achizitii.md ID
21219214
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_ds.signed.pdf
anunt_de_participare_ds.signed.pdf
Bidding Documents
-
22.04.24 14:36
Date:
22 Apr 2024, 16:21
Question's name:
Garantia de buna executie
Question:
Buna ziua! Solicitam respectuos sa clarificati care este termenul de valabilitate pentru garantia de buna executie. Garantia trebuie sa fie valabila pana la semnarea celui de al treilea contract (in 2027)? Sau doar pana la semnarea primului contract subsecvent in 2025?
Answer (29 Apr 2024, 11:18):
Bună ziua, garanția de bună execuție va fi solicitată pentru contractul subsecvent. Garanția de bună execuție se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului subsecvent.
Date:
22 Apr 2024, 16:24
Question's name:
referitor la oferte / contracte subsecvente
Question:
Va rog sa precizati urmatorul lucru: In caz ca compania semneaza acordul cadru, insa peste un timp producatorul nu mai produce produsul care a fost contractat si nu are alternative, OE are dreptul de a nu participa la procdura de achizitie subsecventa fara a primi careva penalitati?
Answer (29 Apr 2024, 11:29):
Bună ziua, operatorul economic are dreptul de a nu participa la procedura de reofertare.
Date:
22 Apr 2024, 17:52
Question's name:
semnatarii acordului-cadru
Question:
Cine vor fi semnatarii acordului-cadru? CAPCS va semna acordul-cadru cu toti operatorii economici care vor safistace specificatiile tehnice cu conditia incadrarii in buget (plus maxim 30% conform legii 131)? Iar in procedurile de achizitie subsecvente deja se va semna contractul cu OE care va propune cel mai avantajos pret?
Answer (29 Apr 2024, 11:34):
Acordul-cadru va fi semnat între CAPCS și operatorii economici calificați și care corespund cerințelor tehnice.
Dispozitive intrauterine
Date:
1 May 2024, 08:25
Question's name:
Procesul de achiziție
Question:
Bună ziua, rugăm să fie exclusă licitația electronică, deoarece oferta operatorilor economici la această etapă prevede confirmarea prețului maximal respectiv nu are logică aplicatarea licitației electronică cu scăderea in 3 pași.
Answer (2 May 2024, 11:03):
Parciparea la licitația electronică este un drept, si nu o obligație. Totodată, autoritatea contractantă va încheia contractul de acord-cadru cu toti opertorii economici participanți care corespund cerințelor de participare, indiferent de clasament.
Dispozitive intrauterine
Date:
1 May 2024, 08:32
Question's name:
Anunțul de participare
Question:
Bună ziua, rugăm ca la această etapă să fie eliminată/scoasă Garanția Bancara deoarece aceasta nu are nici o valoare.
Answer (2 May 2024, 08:44):
Acordul-cadru reprezintă o modalitate specială de atribuire a contractelor de achiziții publice care poate fi utilizată după aplicarea unei proceduri de achiziție publică, iar vederea încheierii acordului-cadru, autoritatea contractantă respectă prevederile Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, la toate etapele, până la atribuirea contractelor bazate pe acordul-cadru respectiv. Conform art. 68, pct. (5) la achiziţia de bunuri şi servicii cu o valoare estimată mai mică de 800000 de lei şi de lucrări cu o valoare estimată mai mică de 2000000 de lei, autoritatea contractantă este în drept să nu ceară operatorului economic garanţie pentru ofertă. În cazul în care autoritatea contractantă cere o astfel de garanţie, se vor respecta prevederile prezentului articol.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK