Select the type of procedure
Commercial procurement
21216102
1
Enquiry period
with
17.04.2024 14:22
to 29.04.2024 15:00
to 29.04.2024 15:00
2
Bidding period
with
29.04.2024 15:00
to 08.05.2024 08:00
to 08.05.2024 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 166 308,34 MDL
Period of clarifications:
17 Apr 2024, 14:22 - 29 Apr 2024, 15:00
Submission of proposals:
29 Apr 2024, 15:00 - 8 May 2024, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de pavare a drumurilor și căilor de acces din or. Cantemir.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD 7300, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, str. Trandafirilor 2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Apr 2024, 14:22
Date modified
19 Apr 2024, 11:22
Achizitii.md ID
21216102
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de pavare adrumurilor și căilor de acces din or. Cantemir.
Budget: 1166308.34 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunț de participare cantemir.signed.pdf
anunț de participare cantemir.signed.pdf
Bidding Documents
-
17.04.24 14:22
Date:
19 Apr 2024, 11:22
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Exista si un caiet de sarcini cu volume exacte pentru aceasta licitatie?
Answer (19 Apr 2024, 16:30):
Întrucât sunt achiziționate servicii nu s-a realizat deviz de lucrări. Volumele sunt cele arătate în documentația achiziției. În acest scop s-a și stabilit vizita în teren pentru ca fiecare ofertant să facă cunoștință cu volumul de lucru pentru excluderea din start a potențialelor dificultăți.
Vizita în teren se va desfășura e 25 și 26 aprilie.
Date:
22 Apr 2024, 08:09
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Faceti va rog caiet de sarcini, ca acestea sunt LUCRARI. Eventualii participanti cum trebuie sa depuna oferta? pe m2 de pavaj montat? pe m2 de fiecare lucrare? Conditiile initiale cel putin trebuie sa fie identice pentru toti!
Answer (22 Apr 2024, 13:47):
Bună ziua în primul rând noi achiziționăm servicii de pavare, întrucât materialul îl avem și în caietul de sarcini am indicat costul pentru montarea pavajului. D-stră depuneți oferta pe m2 de pavaj montat, caracteristicile privind montarea sunt expuse în caietul de sarcini.
Date:
22 Apr 2024, 15:05
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Bună ziua, vă rugăm să atașați formularul F5 fără prețuri sau F1 desfășurat. Mulțumim pentru înțelegere
Answer (22 Apr 2024, 15:45):
Bună ziua, în calitate de autoritate contractantă noi achiziționăm servicii de pavare ulterior nu dispunem de formularele solicitate. Materialele de cănstrucții vi se vor pune la dispoziție. În caietul de sarcini anexat la toate pozițiile sunt descrise toate detaliile, de altfel pe 25, 26 aprilie este prevăzută vizita în teren astfel veți avea posibilitate să vedeți real locurile supuse pavării și să elaborați oferta corespunzător. Numărul de telefon a prsoanei responsabile pentru vizită este 079994156 d. Ion.
Date:
23 Apr 2024, 17:12
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Cum ați ajuns la Valoarea estimată de 1.166.308.+TVA dacă nu aveți caietul de sarcini?? Și cum planificați achitarea fără de procese verbale?? La m2 și m3
Answer (25 Apr 2024, 08:16):
Bună dimineața, valoare s-a calculat per m2. D-stră în caietul de sarcini și celelalte acte aveți indicată suprafața pentru pavaj indicată iar bordurile și ulucele sunt pe bucată.
Vă rugăm frumos să fiți atenți la răspunsurile anterioare căci se repetă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK