1
Enquiry period
with 16.04.2024 16:01
to 22.04.2024 10:00
2
Bidding period
with 22.04.2024 10:00
to 02.05.2024 12:00
3
Auction
03.05.2024 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Auction
Estimated value without VAT 489 899,56 MDL
Period of clarifications: 16 Apr 2024, 16:01 - 22 Apr 2024, 10:00
Submission of proposals: 22 Apr 2024, 10:00 - 2 May 2024, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație capitala a trotuarelor din s. Glinjeni, r-nul Falesti conform caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5924, MOLDOVA, Făleşti, s.Glinjeni (r-l Fălești), -
Web site
---
The contact person
Full name
Viorel Zarija
Contact phone
068171410
Purchase data
Date created
16 Apr 2024, 15:10
Date modified
18 Apr 2024, 14:12
Achizitii.md ID
21215025
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
202404161559_Caiet de sarcini.signed.pdf
Technical Specifications
-
16.04.24 16:01
202404161600_duae_ro.doc
Bidding Documents
-
16.04.24 16:01
Date:
18 Apr 2024, 14:12
Question's name:
Garantia bancara 1%
Question:
Buna ziua! Va rugam sa publicati rechizitele bancare pentru garantia bancara la oferta 1%
Answer (22 Apr 2024, 09:21):
Autoritatea Contractanta accepta forma de garantie pentru oferta, conform pct 16, nr.5 și pct. 17 din anuntul de participare - scrisoare emisă de o bancă comercială, conform anexei nr. 9 la documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 – confirmata prin semnătura electronică a participantului, (pentru indicarea rechizitelor bancare in scrisoarea de garantie pentru oferta, la solictarea bancii se va indica urmatoarele rechizite: cf- 1007601002544, IBAN MD97TRGDAL14514243320000-, TRZMD2X, Trezoreria Regionala Nord).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.