1
Enquiry period
with 05.04.2024 08:12
to 16.04.2024 08:00
2
Bidding period
with 16.04.2024 08:00
to 22.04.2024 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 200 000 MDL
Period of clarifications: 5 Apr 2024, 8:12 - 16 Apr 2024, 8:00
Submission of proposals: 16 Apr 2024, 8:00 - 22 Apr 2024, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație a birourilor medicilor din incinta CCD a Institutului Oncologic

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Testemitanu 30
Web site
---
The contact person
Full name
Vasile Faina
Contact phone
022852670
Purchase data
Date created
5 Apr 2024, 8:12
Date modified
5 Apr 2024, 11:46
Achizitii.md ID
21199905
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
-
5.04.24 08:12
ds_lucrari (8).doc
Bidding Documents
-
5.04.24 08:12
anunț de participare etaj 1 ccd.doc
Bidding Documents
-
5.04.24 11:46
Date:
5 Apr 2024, 10:14
Question's name:
Documentatia de atribuire
Question:
Buna ziua. La p.10 din anuntul de participare, referitor la resurse financiare disponibilie în valoare de minim 3 milioane lei pe contul bancar al antreprenorului, trebuie obligatoriu de avut suma in cont sau se poate de prezentat contract de overdraft? Multumim.
Answer (5 Apr 2024, 11:44):
Bună ziua. Punctul 10 din anunț a fost modificat. Trebuie să aveți pe cont 1 milion lei. Obligatoriu trebuie să aveți pe cont și să prezentați confirmare oficială de la bancă așa cum este stipulat în anunțul de participare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.