1
Enquiry period
with 28.03.2024 17:48
to 07.04.2024 17:26
2
Bidding period
with 07.04.2024 17:26
to 12.04.2024 17:26
3
Auction
15.04.2024 12:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 337 500,01 MDL
Period of clarifications: 28 Mar 2024, 17:48 - 7 Apr 2024, 17:26
Submission of proposals: 7 Apr 2024, 17:26 - 12 Apr 2024, 17:26

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ: Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
28 Mar 2024, 17:48
Date modified
5 Apr 2024, 17:26
Achizitii.md ID
21194841
CPV
50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anexa nr. 13 la ord. mf.docx
Bidding Documents
-
28.03.24 17:48
anexa nr.2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Bidding Documents
-
28.03.24 17:48
anexa nr. 1.1 specificatii tehnice si financiare.xlsx
Bidding Documents
-
28.03.24 17:48
anunț de participare nr. 31 modificat.pdf anunț de participare nr. 31 modificat.pdf
Bidding Documents
-
5.04.24 17:26
anunț de participare nr. 31 modificat.docx
Bidding Documents
-
5.04.24 17:26
Lotul 5 Edineț - Servicii de deservire tehnică periodică și reparații auto şi piese de schimb auto
Date:
4 Apr 2024, 00:42
Question's name:
Cu privire la TVA
Question:
1.Dacă compania noastră de exemplu, nu e plătitoare de TVA, pentru dvs fiin companie de Stat la autogestiune, poate fi o problemă, sau acest lucru nu e luat in considerație? 2. Citind anunțul am înțeles corect sau greșit? că una și aceiaș companie nu poate participa pentru două oferte consecutiv. da sau nu? 3. E obligator ca sediul nostru să fie anume acolo unde este preconizat lotul?, de exemplu noi suntem din or. dineț, dar vrem să depunem si pentru or. Rișnai, adică lotul de la Rîșcani, e probabil că vom fi exclusi sau nu am inteles corect?
Answer (5 Apr 2024, 17:24):
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” vă comunică următoarele: 1. În conformitate cu prevederile pct. 4 din tabela nr.1 de la pct. 20 a anunțului de participare nr. 31, certificatul de atribuire al TVA este un document care se prezintă după caz, astfel dacă compania nu este achitator de TVA acest document nu poate exista fizic, prin urmare și nu se postează pe platforma de achiziții; 2. A fost reexaminat și modificat pct. 14 a anunțului de participare nr. 31 astfel acum în cazul în care contractul este împărțit pe loturi, un operator economic poate depune oferta pentru toate loturile; 3. În conformitate cu prevederile pct. 8 din tabela nr.1 de la pct. 20 a anunțului de participare nr. 31, Centrul de deservicre auto (Autoservice-ul) al operatorului economic trebuie să se afle în raza orașului în care se află Centrul de Poștă aferent lotului, exemplu în cazul în care dumneavoastră aveți Centru de deservire auto (Autoservice) în Rîșcani și în Edineț, însă sediul central (blocul administrativ) se află doar în Edineț, dumneavoastră puteți depune oferta pentru ambele loturi, în cazul în care dumneavoastră aveți centru de deservire auto (Autoservice) doar în Edineț, dumneavoastră nu sunteți eligibili pentru a participa la procedura de achiziție a serviciilor de deservire auto/ piese de schimb auto pentru lotul nr. 9 Rîșcani.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".