1
Enquiry period
with 27.03.2024 23:59
to 08.04.2024 12:00
2
Bidding period
with 08.04.2024 12:00
to 19.04.2024 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 6 246 120,14 MDL
Period of clarifications: 27 Mar 2024, 23:59 - 8 Apr 2024, 12:00
Submission of proposals: 8 Apr 2024, 12:00 - 19 Apr 2024, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reparația căminului instituției de învățământ

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2030, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 48
Web site
---
The contact person
Full name
Stepanov Radu
Contact phone
068594833
Purchase data
Date created
27 Mar 2024, 23:59
Date modified
28 Mar 2024, 20:41
Achizitii.md ID
21194073
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Bidding Documents
-Documente de atribuire
27.03.24 23:59
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
-Documente de atribuire
27.03.24 23:59
anunt de intentie.signed.pdf anunt de intentie.signed.pdf
Bidding Documents
-Documente de atribuire
27.03.24 23:59
ds_lucrări.docx
Bidding Documents
-
27.03.24 23:59
duae.docx
Bidding Documents
-
27.03.24 23:59
Date:
28 Mar 2024, 20:41
Question's name:
perioada execuției
Question:
execuția lucrărilor în perioada 01 iunie 2024- 16 august 2024, onorate autoritate contractanta D-stra singuri cedeti in ce solicitati? Aste este o lucrare care are procese tehnologice, ceea ce e imposibil. Va dau o intrebare si daca imi raspundeti asa cum si solicitati atunci jos palaria. Dvstră cum credeti, volumul de ore si lectii care sunt preconizate conform procesului de invatamint pe 1 an, il puteti preda intr-o săptămina? Asa in cit sa reusiti sa predati totul, dar sa fie si calitativ si ieften!! Multumesc anticipat. Acest volum de lucru cu aceste procese, este de minim 4 luni. Va rugam consultativa cu un expert tehnic si indicati un termen real!!
Answer (1 Apr 2024, 14:25):
În conformitate cu prevederile Anexei nr.10 al Ordinului Ministerului Finanțelor nr.69 din 07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, Graficul de executare a lucrărilor este parte componentă pentru realizarea acestei proceduri de achiziție inclusiv pentru gestionarea ulterioară și monitorizarea lucrărilor. Termenele de execuție a lucrărilor a fost stabilit în perioada vacanței de vară a elevilor. În aceste condiții, conform specialiștilor de profil implicați în implementarea proiectului, vă comunicăm că în cazul existenței unui management bun din partea autorității contractante, perioada stabilită, este suficientă pentru realizarea spectrului de lucrări solicitate.
Date:
29 Mar 2024, 08:08
Question's name:
ISO
Question:
Onorate autoritate contractanta! ce o sa mai nascociti? de ce la descriere ati indicat ca in certificatul ISO sa fie indicat - lucrari de finisare,-instalatii de retele de apa si canalizare, incalzire, retele electrice fabricarea timplariei? ABSURD!!!!! deja managementul calitatii in domeniule constructii si reparatii, nu va satisface? AVIZUL in care sunt descrise toate aceste subdomenii, nu va ajunge? trebuie sa mai nascociti vreo metoda de limitare la participare. Tototdată vă reamentim ca Autoritatea Contractantă este obligată să întocmească documentația de atribuire in asa mod precum sa fie asigurata libera concurenta, dar nu sa restrictioneze participarea la procedură prin actiuni nejustificate! Solicitam respectuos excluderea din modul de preszentare a documentului de calificare descrierea nejustificata si anume ca in certificatele ISO sa fie indicat - lucrari de finisare,-instalatii de retele de apa si canalizare, incalzrie, retele electrice fabricarea timplariei. Multumesc Anticipat!
Answer (1 Apr 2024, 15:35):
Implementarea de către ofertanți a sistemelor de management este solicitată în funcție de specificul lucrărilor ce urmează să fie executate. Această solicitare nu limitează accesul agenților economici la procedura pentru a îndeplini oricare dintre criteriile minime solicitate. Ofertanții pot apela la subcontractori, susținători sau pot crea consorții. Avizul pentru participare la licitații publice de lucrări din domeniul construcțiilor și instalațiilor nu este un document ce atestă implementarea unor sisteme de management.
Date:
29 Mar 2024, 23:11
Question's name:
lichiditatea generala
Question:
Stimată autoritate Documentația standard aprobată prin ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69/2021 și publicată de dvs. pe platforma de achiziții la pct. 36 subpct. 2) prevede că: lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%);, respectiv solicităm să modificați în minim 100%, care va aduce în albiia legalitățiii cerinței și a documentației de atribuire.
Answer (2 Apr 2024, 16:18):
Criteriul privind lichiditatea generală >=150%, solicitat conform pct.16, Anexa nr.2, se încadrează în cuantumul minim stabilit conform pct. 36, alin.(2) a documentației standard. În context, acest criteriu privind eligibilitatea operatorilor economici rămîne obligatoriu.
Date:
29 Mar 2024, 23:13
Question's name:
lichiditatea generala
Question:
Vă rugăm să citiți decizia ANSC nr. Nr. 03D-209-21 Data: 14.04.2021 și să modificați documentația, or cu referire la acest subiect a fost indicat: În consecință, Agenția apreciază că cerința de calificare solicitată de autoritatea contractantă în documentația de atribuire „Lichiditate generală – cerință minimă ca valoarea indicatorului respectiv să fie peste 200%” contravine principiului proporționalității reglementat la art. 7 lit. i) din Legea nr. 131/2015, aceasta urmând a fi revizuită, prin stabilirea unui indicator minim care să reflecte capacitatea reală a ofertantului, la un moment dat, de a-și onora obligațiunile, în speță, achitarea datoriilor pe termen scurt prin valorificarea tuturor activelor curente ale firmei, și respectiv posibilitatea executării corespunzătoare a contractului de achiziții publice ce va fi atribuit în cadrul procedurii de achiziție publică în cauză, or stabilirea unui cuantum minim de 100% ar fi suficient pentru a demonstra capacitatea financiară a operatorului economic de a-și acoperi datoriile pe termen scurt.
Answer (2 Apr 2024, 16:19):
Criteriul privind lichiditatea generală >=150%, solicitat conform pct.16, Anexa nr.2, se încadrează în cuantumul minim stabilit conform pct. 36, alin.(2) a documentației standard. În context, acest criteriu privind eligibilitatea operatorilor economici rămîne obligatoriu.
Date:
1 Apr 2024, 15:53
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua ,v-a rog cietul de sarcini in Word
Answer (2 Apr 2024, 16:20):
Caietul de sarcini în format word este disponibil în documentul ds_lucrări.docx, Anexa nr.23/
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.