Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
3 000 000 MDL
Period of clarifications:
26 Mar 2024, 17:00 - 9 Apr 2024, 10:00
Submission of proposals:
9 Apr 2024, 10:00 - 2 May 2024, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Campania de comunicare
(lot cu poziții)
Information about the cancellation
The reason of cancellation
în temeiul prevederilor art. 71 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, precum și în temeiul prevederilor pct. 12) al Capitolului IV din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru în domeniul achizițiilor publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, s-a decis anularea procedurii de atribuire a contractului privind achiziționarea campaniei de comunicare, deoarece există abateri care fac imposibilă încheierea contractului.
Date of cancellation
6 Jun 2024, 11:11
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
26 Mar 2024, 17:00
Date modified
6 Jun 2024, 11:11
Achizitii.md ID
21193149
MTender ID
CPV
79340000-9 - Servicii de publicitate şi de comercializare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
5 Apr 2024, 12:26
Question's name:
Campania media si online
Question:
Buna ziua!
Va rog sa ne ajutati cu urmatoarele clarificari:
Care este perioada exacta a campaniei?
250 de minute la toate cele 3 posturi TV cu acoperire nationala sau la fiecare in parte?
300 de minute la toate cele 3 posturi TV regionale sau la fiecare in parte?
500 minute la radio pentru toate cele 5 posturi cu acoperire nationala?
Care vor fi criteriile de evaluare pentru oferta online? CPC, CPV sau alt ceva?
Va multumim.
Answer (5 Apr 2024, 14:36):
Autoritatea contractantă vă comunică următoarele:
1. Perioada de desfășurare a campaniei este din momentul semnării contractului cu compania desemnată câștigătoare până la finele acestui an, 2024.
2. 250 minute (in orele de prime time, cel puțin 3 ori dimineața și 3 ori seara, zilnic pe perioada campanei)la toate trei posturi TV cu acoperire națională.
3. 300 minute la toate cele trei posturi regionale (Nord (Bălți), Centru (Orhei), Sud (Comrat, Cahul0
4. 500 de minute la toate trei posturi de radio cu acoperire națională (la ore de maximă audiență, de cel puțin 5 ori dimineața și 5 ori seara, zilnic/pe perioada campaniei)
5. Pentru oferta online, criteriile de evaluare vor fi: număr maxim de urmăritori, like-uri, vizualizări, accesări, partajări, principiul PPC, etc. pe platformele Google ADS, Facebook ADS, Youtube ADS.
Date:
5 Apr 2024, 14:51
Question's name:
Posturi TV regionale
Question:
Pot fi posturi din alte orase, nu cele indicate de Dvs? La Orhei de exemplu deja nu mai sunt posturi TV
Answer (8 Apr 2024, 09:42):
Da, pot fi și din alte localități, doar că trebuie să fie regionale, să aibă audiență bună și să acopere regiunea centru a țării noastre.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK