1
Enquiry period
with 25.03.2024 16:11
to 11.04.2024 10:08
2
Bidding period
with 11.04.2024 10:08
to 18.04.2024 10:08
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 2 735 221,50 MDL
Period of clarifications: 25 Mar 2024, 16:11 - 11 Apr 2024, 10:08
Submission of proposals: 11 Apr 2024, 10:08 - 18 Apr 2024, 10:08
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reparația capitală a accesului între cartiere cu amenajarea și drenarea apei în perimetrul microraionului locativ din str. Ștefan cel Mare, N. Iorga, bul. Eminescu, str. 1 Mai
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3106, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
5 Apr 2024, 16:57
Estimated value (without VAT)
2 735 221,50 MDL
Achizitii.md ID
21191955
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3106, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Ștefan cel Mare, N. Iorga, bul. Eminescu, str. 1 Mai
Contract period
22 Apr 2024 03:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Reparația capitală a accesului între cartiere cu amenajarea și drenarea apei în perimetrul microraionului locativ din str. Ștefan cel Mare, N. Iorga, bul. Eminescu, str. 1 Mai CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_lucrari_cartierul 9 2024.semnat
Bidding Documents
documentatia_standard
25.03.24 16:11
anunt_de_participare_lucrari
Bidding Documents
anunt_de_participare
25.03.24 16:11
Caiet de sarcini si lista cu cantitati - cartierul 9, Balti
Bidding Documents
Caiet de sarcini si lista cu cantitati - cartierul 9
25.03.24 16:11
declaratie_ro
Bidding Documents
declaratie
25.03.24 16:11
Caiet de sarcini si lista cu cantitati - cartierul 9, Balti.semnat
Bidding Documents
Caiet de sarcini si lista cu cantitati - cartierul 9
25.03.24 16:11
DUAE
Bidding Documents
DUAE
25.03.24 16:11
0.Schita de proiect Cartierul 9 Balti.semnat
Bidding Documents
Schita de proiect
25.03.24 16:11
documentatia_standard_lucrari_cartierul 9 2024
Bidding Documents
formulare, contract-model
25.03.24 16:11
Raport de verificare Primaria mun.Balti (1).semnat
Bidding Documents
Raport de verificare
25.03.24 16:11
fomularul nr.5.semnat
Bidding Documents
fomularul nr.5
25.03.24 16:11
fomularul nr.5
Bidding Documents
fomularul nr.5
25.03.24 16:11
DUAE.semnat
Bidding Documents
DUAE
25.03.24 16:11
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
declaratie
25.03.24 16:11
Anunț de participare - Reparatia capitala a accesului intre cartiere
Bidding Documents
Anunt de participare pdf
26.03.24 15:40

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

"VLADMIH COMPANY "

Normalized price: 2 244 556,61 MDL
Status: Winner
Reason: Lotul este atribuit conform criteriului cel mai bun raport calitate – preț agentului economic SRL ”Vladmih Company”, care a obținut punctajul maxim (100). Operatorul economic SRL ”Vladmih Company” a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, graficul de executare a lucrărilor în termen de 1pînă la 01.07.2024, garanția de 10 ani pentru lucrările care urmează a fi executate, declarațiile şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic SRL ”Vladmih Company” a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini. Reducerea de preț se datorează micșorării coeficienților pentru cheltuieli de transport de la 8% pînă la 4%, de regie de la 14,5% la 7,25% și a beneficiului de deviz de la 6% la 3%. Clarificările solicitate și răspunsurile oferite de operatorul economic se anexează pe platforma electronică.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

MEDALMIR

Normalized price: 2 422 399,49 MDL
Status: Cancelled
Reason: În scopil analizei și comparării ofertelor conform criteriului ”cel mai bun raport calitate preț”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

IPS ”Corsag” SRL

Normalized price: 2 576 347,35 MDL
Status: Cancelled
Reason: În scopil analizei și comparării ofertelor conform criteriului ”cel mai bun raport calitate preț”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Primaterax-nord

Normalized price: 2 734 327,22 MDL
Status: Cancelled
Reason: În scopil analizei și comparării ofertelor conform criteriului ”cel mai bun raport calitate preț”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Reparația capitală a accesului între cartiere cu amenajarea și drenarea apei în perimetrul microraionului locativ din str. Ștefan cel Mare, N. Iorga, bul. Eminescu, str. 1 Mai
Date:
27 Mar 2024, 08:32
Question's name:
Termen de execuție
Question:
Vă rugăm se indicați termenul de execuție a lucrărilor în zile lucrătoare sau calendaristice doarece inregistrarea contractului poate fi tergiversată din diverse motive (contestații, număr mare de participanți și etc) și termenul pînă la 01.07.2024 nu ne permite planificarea corectă pentru indeplinirea graficului de execuție.
Answer (5 Apr 2024, 11:20):
Raspunsul specialistilor este urmatorul: În caietul de sarcini este clar indicat termenul de execuție și anume, până la 01.07.2024!
Reparația capitală a accesului între cartiere cu amenajarea și drenarea apei în perimetrul microraionului locativ din str. Ștefan cel Mare, N. Iorga, bul. Eminescu, str. 1 Mai
Date:
5 Apr 2024, 14:34
Question's name:
Termen de executie
Question:
Buna ziua, in primul rind Beneficiarul de la proiectant trebuie sa aibă în compartiment OLC graficul de executie unde clar este indicat termen in zile sau in luni, in a doilea rind chiar nu este clar raspunsul cu indicarea 01.07.2024! ca exemplu dacă contractul va fi semnat pe la data 15.05.2024 avem inca aproximativ 45 zile pentru executie dar daca pe la 15.06.2024 avem numai 15 zile pentru executie (unde Beneficiarul ne garanteaza data semnarii contractului?) inca odata repatam: inregistrarea contractului poate fi tergiversată din diverse motive (contestații, număr mare de participanți prelungirea termenului de desfasurarea achizitiei si etc.), deja 3 zile mai putin sunt pentru executarea lucrarilor.
Answer (9 Apr 2024, 10:08):
Specialițtii Direcției Gospodărie Comunală își mențin răspunsul oferit anterior: Termenul de execuție conform caietului de sarcini: până la 01.07.2024.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications