1
Enquiry period
with 25.03.2024 12:07
to 05.04.2024 16:10
2
Bidding period
with 05.04.2024 16:10
to 10.04.2024 15:10
3
Auction
with 11.04.2024 15:00
to 11.04.2024 15:28
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 267 000 MDL
Period of clarifications: 25 Mar 2024, 12:07 - 5 Apr 2024, 16:10
Submission of proposals: 5 Apr 2024, 16:10 - 10 Apr 2024, 15:10

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Formarea competențelor profesionale în domeniul sistemelor de management din cadrul instituției,
conform standardelor internaționale, seria ISO

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Nadejda Guzun
Contact phone
022504838
Purchase data
Date created
25 Mar 2024, 12:07
Date modified
4 Apr 2024, 16:10
Achizitii.md ID
21191670
CPV
80530000-8 - Servicii de formare profesională
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
declaratie de eligibilitate.signed.pdf declaratie de eligibilitate.signed.pdf
Bidding Documents
declaratie de eligibilitate.signed.pdf
25.03.24 12:07
declaratie de eligibilitate.docx
Bidding Documents
declaratie de eligibilitate.docx
25.03.24 12:07
anexe la documentatia standard modificat.signed.pdf anexe la documentatia standard modificat.signed.pdf
Bidding Documents
anexe la documentatia standard modificat.signed.pdf
4.04.24 16:10
anexa 24 -modelul contractului modificat.signed.pdf anexa 24 -modelul contractului modificat.signed.pdf
Bidding Documents
anexa 24 -modelul contractului modificat.signed.pdf
4.04.24 16:10
anexe la documentatia standard modificat.docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard modificat.docx
4.04.24 16:10
anunt de participare modif.signed.pdf anunt de participare modif.signed.pdf
Bidding Documents
anunt de participare modif.signed.pdf
4.04.24 16:10
Date:
27 Mar 2024, 17:44
Question's name:
Conditii de participare
Question:
Buna ziua, va rugam sa ne ajutati cu raspunsuri la urmatoarele intrebari: 1. Un operator economic poate participa la un singur lot? 2. Este permisa asocierea?
Answer (28 Mar 2024, 08:38):
Bună ziua. Conform pct. 9 din Anunțul de participare, „un operator economic poate depune oferta: pentru mai multe loturi”. Deci, puteți participa doar la un singur lot. În cazul asocierii, operatorul economic trebuie să depună „Informații privind asocierea”, completată conform Anexei nr. 17 din Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69 din 07 mai 2021.
Lotul nr. 1 Servicii de formare profesională în domeniul sistemului de management al calității și anti-mită
Date:
28 Mar 2024, 09:56
Question's name:
Organism neinregistrat in Republica Moldova
Question:
Buna ziua, 1.Un organism de certificare care nu are sediul in Republica Moldova, poate trimite factura semnata electronic prin email, in cazul in care ar fi declarat castigator? 2. Poate fi aceasta factura emisa si platita in EURO/USD intrucat nu avem cont in MDL? 3. Plata garantiei de participare se poate face si in alt cont decat cel de MDL? Am prefera un cont de EURO/USD sau RON.
Answer (4 Apr 2024, 10:27):
Organismul de certificare care nu are sediul în Republica Moldova și are intenția să participe la această procedură de achiziție trebuie să pregătească oferta în conformitate cu cerințele publicate în Documentația de atribuire publicată. Respectiv, oferta trebuie depusă și indicată pe platformă electronică SIA RSAP (MTender) în MDL deoarece platforma electronică nu permite să fie indicată altă valută (EURO/USD/RON). În cazul depunerii ofertei electronice în EURO sau USD, pe SIA RSAP se va indica oferta în MDL conform ratei oficiale de schimb EURO/MDL sau USD/MDL stabilită de Banca Națională a Moldovei la data depunerii ofertei. Pentru evaluarea și compararea ofertelor depuse în valute diferite se va aplica rata oficială de schimb EURO/MDL sau USD/MDL stabilită de Banca Națională a Moldovei la data deschiderii ofertelor. 1. Invoice-ul/Factura poate fi transmisă prin email în cazul unui nerezident. 2. Invoice-ul/Factura poate fi emisă în EURO sau USD, dar se acceptă doar cu semnătura olografă, din cauza lipsei mecanismului de verificare a semnăturii electronice emise în afara RM. În scopul aplicării prevederilor tratatelor internaționale privind evitarea dublei impuneri cu nerezidenții, Furnizorul va prezenta „Certificat de rezidenţă” eliberat de autoritatea competentă din statul său de rezidenţă, în caz contrar autoritatea contractantă va reține impozitul pe venit în mărime de 12% din plățile direcționate spre achitare, conform prevederilor Codului Fiscal al Republicii Moldova. Certificatul de rezidenţă emis într-o limbă străină se prezintă cu traducere în limba română, cu excepţia celui emis în limba engleză. Certificatul de rezidență va fi prezentat Cumpărătorului până la prezentarea spre achitare a Invoice-ului. 3. Pentru această procedură de achiziție nu se solicită Garanția pentru ofertă/Garanția de participare, doar garanție de bună execuție 5% din suma Contractului cu TVA. Documentația de atribuire a fost modificată și va fi publicată pe platforma de achiziții.
Lotul nr. 1 Servicii de formare profesională în domeniul sistemului de management al calității și anti-mită
Date:
28 Mar 2024, 10:04
Question's name:
Denumire standarde
Question:
Buna ziua, Se permite ca denumirea standardelor pe baza carora se va efectua instruirea in limba romana sa fie fara SM? Intrucat nu sunt diferente semnificative fata de versiunea originala ISO a acestora. Denumirea standardelor de pe diplomele emise participantilor poate fi si EN ISO 9001:2015 sau SR EN ISO 9001: 2015 ?
Answer (28 Mar 2024, 14:14):
Da, se permite, întrucât SM EN ISO 9001:2015 este identic cu EN ISO 9001:2015.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.