Select the type of procedure
Commercial procurement
21188924
1
Enquiry period
with
19.03.2024 16:49
to 04.04.2024 10:00
to 04.04.2024 10:00
2
Bidding period
with
04.04.2024 10:00
to 18.04.2024 10:00
to 18.04.2024 10:00
3
Auction
19.04.2024 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
550 000 MDL
Period of clarifications:
19 Mar 2024, 16:49 - 4 Apr 2024, 10:00
Submission of proposals:
4 Apr 2024, 10:00 - 18 Apr 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Reparații curente a construcțiilor metalice ale liniilor electrice în cablu și reparația curentă a suporturilor pentru cabluri cu confecționarea și montarea capacelor necesare.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Mar 2024, 16:49
Date modified
25 Mar 2024, 11:50
Achizitii.md ID
21188924
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reparații curente a construcțiilor metalice ale liniilor electrice în cablu
Budget: 350000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
25 Mar 2024, 11:50
Question's name:
CAIET
Question:
BUNA ZIUA. IN LISTA DE CANTITATI SE CERE DE a APLICA INDICATORUL NR. 26. IN PROGRAMUL DE INTOCMIRE A DEVIZELOR ACCEPTAT IN RM NU SE REGASESTE ACEST INDICATOR.
Answer (25 Mar 2024, 15:07):
Bună ziua, Entitatea Contractantă solicită să vă conformați, Ordinului nr. 52 din 30.03.2023 (https://termoelectrica.md/wp-content/uploads/2023/03/doc07416220230331083928.pdf).
Date:
26 Mar 2024, 08:13
Question's name:
caiet
Question:
Buna ziua. Stimate Autoritate contractanta, Ordinul nr 52 din 30.03.2023 prevede cerinte de intocmire a devizului pe care le vom respecta, dar nu contine in sine si normele de timp prevazute conform Catalogului de preturi nr 26-06-19 (din perioada anilor 1989-1991), fiind un catalog acceptat in lucru pentru intreprinderea D-voastra. De unde noi operatorii economici sa cunoastem normele D-voastra intene. Va sugeram sa mergeti la un compromis. Sa atasati Formularul 1 desfasurat,si suntem in drept sa-l cerem legal, unde se vor vizualiza normele de timp pentru fiecare unitate de lucrare. Multumim
Answer (26 Mar 2024, 13:43):
Bună ziua. Stimate operator economic, solicităm să Vă conformați cerintelor expuse din documentația de atribuire.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK