1
Enquiry period
with 15.03.2024 11:00
to 20.03.2024 12:00
2
Bidding period
with 20.03.2024 12:00
to 27.03.2024 11:00
3
Auction
28.03.2024 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 450 000 MDL
Period of clarifications: 15 Mar 2024, 11:00 - 20 Mar 2024, 12:00
Submission of proposals: 20 Mar 2024, 12:00 - 27 Mar 2024, 11:00
Auction start date: 28 Mar 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Specificația tehnică conform caietului de sarcini anexat
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Full name
Victoria Bradu
Contact phone
259-648
Purchase data
Date created
15 Mar 2024, 10:07
Date modified
15 Mar 2024, 11:00
Estimated value (without VAT)
450 000 MDL
The minimum downward of the price
4 500 MDL
Achizitii.md ID
21186684
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Contract period
1 Apr 2024 10:57 - 31 Dec 2024 10:57
List of positions
1)
Title
24x7 serviciilor de mentenanță / întreținere, reparare și înlăturare a defecțiunilor pentru sisteme staționare, mobile și portabile de depistare a materialelor radioactive de tip TSA-Rapiscan, cu includerea în cost a materialelor consumabile necesare pentru buna funcționare a echipamentelor. Mențiune: Piesele de schimb pentru sistemele TSA-Rapiscan sunt acordate IGPF MAI al RM gratis de către Programul pentru „Depistarea și prevenirea cazurilor de contrabandă cu substanțe nucleare (NSDD)” (fostul Program de Asistență Tehnică a doua linie de apărare). Acestea la solicitarea Frunizorului de servicii, urmează a fi transmise către IGPF pentru a înlocui piesele defectate. CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Complet
2)
Title
Servicii de consultare și/sau instruire a personalului Inspectoratului General al Poliției de Frontieră privind utilizarea corectă a sistemelor TSA - Rapiscan și a echipamentului portabil; CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Complet
3)
Title
Servicii logistice privind reglarea / ajustarea, înlocuirea și / sau achiziționarea peiselor (prin intermediul Programului NSDD) sau serviciilor tehnice pentru echipament sau subsisteme aferente. CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Complet
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Agrochim Trade SRL

Normalized price: 450 000 MDL
Status: Winner
Reason: corespunde criteriilor de calificare
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications