1
Enquiry period
with 14.03.2024 16:01
to 25.03.2024 09:00
2
Bidding period
with 25.03.2024 09:00
to 04.04.2024 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 874 170 MDL
Period of clarifications: 14 Mar 2024, 16:01 - 25 Mar 2024, 9:00
Submission of proposals: 25 Mar 2024, 9:00 - 4 Apr 2024, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Respectarea pozițiilor și volumelor din Specificația tehnică din Anexa nr. 1 și Cerințele de prestare a serviciilor Anexa nr. 2
Oferta tehnică va fi prezentată în mod desfășurat conform modelului din Anexa nr.3
Îndeplinirea cerințelor și acceptarea obligațiilor din caietul de sarcini – condiție obligatorie de calificare.

Anexa nr. 2

Cerințe privind modul de prestare a serviciilor:
a) Stagiul minim de activitate a întreprinderii în domeniu – 5 ani.
b) Numărul minim de posturi de deservire tehnică amplasate pe același teritoriu (aceiași adresă):
-12 unități dotate cu dispozitive de ridicare (elevatoare auto) din care minim 1 cu capacitate de ridicare min de 4500 kg,
-2 utilaje de diagnosticare computerizată a sistemelor automobilului,
-1 utilaj computerizat 3D separat pentru reglarea unghiurilor roţilor,
-2 utilaje pentru verificarea, deservirea şi repararea sistemelor de climatizare,
-2 canale de inspecții și revizie a autoturismelor,
-1 camera de vopsit a autoturismelor,
-1 stand tinichigerie specializat separat,
-1 spațiu separat pentru curățătorie și polisare,
-2 standuri pentru instalarea/montarea anvelopelor,
-1 stand balansare a anvelopelor,
-1 stand pentru reparația și restabilirea geometriei jantelor,
-1 stand pentru reglarea unghiurilor farurilor,
-1 extractor de arcuri,
-1 press.
c) Să dispună de personal antrenat cu stagiul de muncă în serviciul de reparaţie și cu acte confirmative în cantitate de minim 3 manageri, minim 10 lăcătuşi auto, minim 2 electricieni auto, 2 specialiști în reparația motorului, minim 1 vopsitor auto, minim 1 tinichigiu, minim 1 sudor, minim 1 specialist prin cumul în reparația anvelopelor și a jantelor din metal și aliaj. Numărul de personal de bază antrenat în serviciul de reparație va corespunde ultimului raport IPC21.
d) Prestatorul este obligat de a respecta dispoziţiile privind protecţia muncii şi condiţiile de muncă aplicabile pentru prestarea serviciului.
e) Prestatorul este obligat de a organiza pe parcursul prestării serviciului o încăpere organizată în calitate de loc de așteptare pentru reprezentații Beneficiarului.
f) Prestarea serviciului va fi organizată prin intermediul ghișeului managerial;
g) Prestatorul este obligat să asigure monitorizarea video a parcării auto securizată cu îngrădire fizică pentru transportul aflat în reparație pe termen lung (gratuit).
h) Prestatorul este obligat să asigure monitorizarea video a locurilor de muncă cu posibilitatea de supraveghere de către beneficiar printr-un monitor amplasat în încăperea de așteptare.
i) Organizarea serviciul de evacuare prin deținerea evacuatorului propriu autorizat sau contract cu un operator economic specializat.
j) Amplasarea staţiei de deservire şi a depozitului de piese de schimb pe aceiași adresă a Centrului de deservire și reparație, în mun. Chișinău.
k) Acceptarea comenzii de primire spre deservire a automobilului pentru aceiași zi de adresare, fără preîntîmpinare prealabilă, includerea imediata in procesul de reparație si deservire tehnica a auto. Defecțiunile de complexitate mică sunt înlăturate în aceiași zi de adresare.
l) Acordarea serviciilor de reparație 6 zile pe săptămână (08:00-18:00).
m) Piesele de schimb care urmează să fie livrate cumpărătorului precum şi cele ce vor fi instalate în procesul reparaţiilor urmează să fie noi. Este categoric interzis instalarea pieselor foste în folosinţă.
n) În cazul prestării serviciilor de reparație și de întreținere a automobilelor, piesele și serviciile care nu sunt nominalizate în Anexa nr.1 a Anunțului de participare, prețul acestor servicii va fi calculat în baza Catalogului de prețuri al Prestatorului valabil la data semnării prezentului contract.
o) Prestatorul preventiv execută diagnostica/vizualizarea stării automobilului gratuit, prezintă recomandările de executare imediată și de viitor. După diagnosticarea preventivă gratuită a automobilului, Prestatorul vă îndeplini actul de defectare, va asigura transmiterea Actului către beneficiar și va derula serviciile de reparație doar după coordonarea preventivă cu persoana responsabilă a Beneficiarului.
p) Garanție pentru piese minim 6 luni sau 20000 km de la data schimbării piesei sau reparaţiei auto.
Notă: Întru confirmarea corespunderii cerințelor enumerate din Anexa 2, membrii grupului de lucru privind achizițiile publice al CNAS, sunt în drept de a verifica la fața locului, fără restricții, existența acestor cerințe. În caz de restricționare a accesului, grupul de lucru este în drept de a descalifica ofertantul.
1). Operatorul economic pe perioada prestării serviciilor, trebuie să țină cont de următoarelor acte normative:
a) Legea nr. 133/2011 privind protecţia datelor cu caracter personal;
b) Cod nr.154/2003, Codul Muncii din Republica Moldova;
c) Legea nr.186/2008 cu privire la securitatea și sănătatea în muncă.
2). Prețul serviciilor prestate de Prestator nu vor depăși prețurile indicate în oferta definitivă și în contractul încheiat.
3). Cerințe privind modul de prestare a serviciilor expuse în Anexa nr.2 sunt cerințe obligatorii pentru executarea contractului


Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Full name
Donici Serghei
Contact phone
+37322257681
Purchase data
Date created
Date modified
14 Mar 2024, 16:01
Estimated value (without VAT)
874 170 MDL
Achizitii.md ID
21186391
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, La Stația de deservirea tehnică a Prestatorului
Contract period
8 Apr 2024 03:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de deservire tehnică şi reparaţii auto, cu piese de schimb pentru anul 2024 CPV: 50100000-6 - Repair, maintenance and associated services of vehicles and related equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini servicii repar auto CNAS 2024.semnat
Technical Specifications
Caietul de sarcini
14.03.24 16:01
ds_servicii_omf_115-2021 Reparații auto CNAS 2024
Technical Specifications
Documentația standard în word
14.03.24 16:01
ds_servicii_omf_115-2021 Reparații auto CNAS 2024.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard
14.03.24 16:01
DUAE servicii repar auto CNAS 2024.semnat
Technical Specifications
DUAE
14.03.24 16:01
DUAE servicii repar auto CNAS 2024
Technical Specifications
DUAE în word
14.03.24 16:01
Anunt de participare servicii repar auto 2024 CNAS.semnat
Technical Specifications
Anunț de participare
14.03.24 16:01

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IM CCP AD REM

Normalized price: 1 097 720,83 MDL
Status: Winner
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications