1
Enquiry period
with 14.03.2024 12:19
to 27.03.2024 15:02
2
Bidding period
with 27.03.2024 15:02
to 01.04.2024 16:02
3
Auction
with 02.04.2024 15:00
to 02.04.2024 15:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 848 540 MDL
Period of clarifications: 14 Mar 2024, 12:19 - 27 Mar 2024, 15:02
Submission of proposals: 27 Mar 2024, 15:02 - 1 Apr 2024, 16:02

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de imprimare și plicuire în plicuri personalizate
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
The contact person
Full name
Balîca Evgheni
Contact phone
067381138
Purchase data
Date created
14 Mar 2024, 12:19
Date modified
21 Mar 2024, 16:09
Achizitii.md ID
21186043
CPV
79810000-5 - Servicii tipografice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
21 Mar 2024, 16:09
Question's name:
Lot separat privind achizitia plicurilor personalizate
Question:
Buna ziua. Solicitam sa suspendati/anulati achizitia in curs si sa o relansati modificand anuntul de participare si cerintele caietului de sarcini prin crearea unui lot separat privind achizitia plicurilor personalizate pentru a permite tururor agentilor economici interesati specializati in domeniu sa participe la aceasta achizitie, asigurand asttfel o concurenta efectiva sporita si economisind banii publici. Va multumim pentru intelegere.
Answer (25 Mar 2024, 15:02):
Buna ziua. Vă mulțumim pentru interesul demonstrat față de procedura în cauză și solicitarea de clarificare acordată. Astfel, ținem să menționăm că, având la bază experiența anilor precedenți în care au fost organizate proceduri de achiziție a serviciilor menționate prin divizare pe loturi separate, au fost constatate unele divergențe la nivelul de executare a contractelor, pe aspectul de livrări (livrarea plicurilor în termeni mai extinși), tehnologice (incompatibilitatea plicurilor cu echipamentul de plicuire), etc. În opinia autorității contractante, procesul de tipărire, împlicuire și livrare de plicuri prevede un șir de acțiuni strâns legate între ele începând de la generarea fișierelor format .pdf, imprimare, fălțuire și plicuire personalizată la anumiți parametri conform cerințelor tehnice, în diferite diapazoane şi în termeni restrânși, iar în acest sens pentru anul 2024, autoritatea contractantă, pentru o eficientizare optimă a costurilor precum și pentru a nu fi materializat riscul de tergiversare a livrării plicurilor inclusiv incompatibilitatea acestora cu echipamentul de plicuire a formulat solicitarea de achiziție a serviciilor de imprimare și plicuire în plicuri personalizate, prin achiziționarea serviciilor cap-coadă. În această ordine de idei, Grupul de lucru pentru achiziții, ținând cont de prevederile art. 39 alin. (3) din Legea privind achizițiile publice, nr. 131 din 03.07.2015 și bazându-se pe argumentele aduse în formularea solicitării de achiziție, întru minimalizarea riscurilor de perturbare a livrărilor de scrisori în termenii restrânși, a decis de a nu atribui contractul pe loturi. Notificăm, că obiectul principal al achiziției publice fiind stabilită prestarea serviciilor de plicuire a informațiilor livrate de autoritatea contractantă, dar nu achiziția de bunuri, la caz „plicuri”. Prin urmare, în coroborare cu prevederile art. 37, alin. (1) – (2) din Legea nr. 131/2015, Grupul de lucru pentru achiziții a fost perfectată documentația de atribuire care descrie exact și complet obiectului achiziției. În urma celor expuse, autoritatea contractantă nu acceptă solicitarea privind suspendarea/anularea procedurii de achiziție în cauză și își menține documentația de atribuire fără modificări. Totodată, este de menționat că, în conformitate cu prevederile art. 16, alin. (3) din Legea nr. 131/2015, -„Operatorii economici au dreptul de a se asocia în scopul prezentării ofertelor şi/sau de a se prezenta în calitate de ofertanți asociați”, iar în această ordine de idei, vă propunem să examinați posibilitatea aplicării în cadrul procedurii în cauză, în formatul menționat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.