1
Enquiry period
with 11.03.2024 13:25
to 18.03.2024 11:00
2
Bidding period
with 18.03.2024 11:00
to 22.03.2024 11:00
3
Auction
25.03.2024 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 316 051 MDL
Period of clarifications: 11 Mar 2024, 13:25 - 18 Mar 2024, 11:00
Submission of proposals: 18 Mar 2024, 11:00 - 22 Mar 2024, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Filtre Hepa pentru sistemul de ventilare în săli de operații și terapie intensivă pentru anul 2024 REPETAT

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
The contact person
Full name
Ion Bivol
Contact phone
022403697
Purchase data
Date created
11 Mar 2024, 13:25
Date modified
13 Mar 2024, 11:12
Achizitii.md ID
21183741
CPV
42510000-4 - Schimbătoare de căldură, echipamente de climatizare şi refrigerare şi dispozitive de filtrare
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot 1 Filtre Hepa H
Budget: 316051.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-
11.03.24 13:25
duae.doc
Bidding Documents
-
11.03.24 13:25
documentatie standard.docx
Bidding Documents
-
11.03.24 13:25
Date:
13 Mar 2024, 11:12
Question's name:
Buna ziua
Question:
Buna ziua, am observat ca la licitația similara anterioară https://achizitii.md/ro/public/tender/21168581/lot/11757382/ una din cele mai accesibile de pe piață, ca preț, oferte a fost anulată. Ați putea sa explicați motivul descalificării ofertei de la licitația anterioară si care sunt așteptările ca la licitația actuala ar putea fi prezentate oferte mai avantajoase la preț, având in vedere ca cantitatea solicitată la moment si bugetul propus este insuficient.
Answer (13 Mar 2024, 14:32):
Bună ziua! Procedura anterioară a fost anulată în temeiul art.69 alin.6 lit.a) a legii 131/2015 privind achizițiile publice. Respectiv O.E. a propus în specificația tehnică(anexa 22) caracteristici tehnice ce nu corespund solicitării A.C.
Date:
14 Mar 2024, 11:40
Question's name:
Mostre
Question:
Buna ziua. Va rugam sa extindeti termenul de prezentare a mostrelor. 5 zile este un termen ireal. Totodata va rugam sa ne comunicati daca mostre trebuie prezentate pentru toate pozitiile din lot in functie de marimile solicitate sau se accepta si alte marimi cu scopul de a face cunostinta cu calitatea filtrului? Ce tip de rama trebuie sa aiba filtrele? Din aluminiu sau din lemn?
Answer (14 Mar 2024, 13:29):
Bună ziua! Prezentarea mostrelor va avea loc la necesitate în cazul cînd nu va fi clară specificația tehnică prezentată. Ce ține de alte mărimi ca mostră nu se va accepta. Pentru filtru cu canelură umplută cu gel, rama este din aluminiu, pentru celelalte poziții este din ,,mdf”
Date:
14 Mar 2024, 11:40
Question's name:
Buget
Question:
Tinand cont de faptul ca bugetul Dvs este foarte mic pentru cantitatile preconizate spre cumparare, rugam sa ne comunicati din timp daca vor fi acceptate oferte ce depasesc cu 30% bugetul anuntat sau 316 051 MDL este limita pe care o puteti aloca pentru aceasta achizitie?
Answer (14 Mar 2024, 13:09):
Bună ziua! Evaluarea va avea loc conform prevederilor Legii 131/2015 privind achizițiile publice.
Date:
14 Mar 2024, 11:44
Question's name:
Modalitatea de livrare
Question:
Buna ziua. In anuntul de licitatie scrie ca livrarea se face la solicitare pe parcursul anului. Sa intelegem ca se va face in transe sau la solicitare 100% din numarul lotului? In cazul in care se va face in transe, va rugam sa ne comunicati in ce marime procentuala vor fi transele.
Answer (14 Mar 2024, 13:31):
Livrarea va avea loc într-o singură tranșă pe parcursul anului 2024.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.