1
Enquiry period
with 07.03.2024 13:32
to 12.03.2024 12:00
2
Bidding period
with 12.03.2024 12:00
to 19.03.2024 12:00
3
Auction
with 20.03.2024 14:00
to 20.03.2024 14:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 424 000 MDL
Period of clarifications: 7 Mar 2024, 13:32 - 12 Mar 2024, 12:00
Submission of proposals: 12 Mar 2024, 12:00 - 19 Mar 2024, 12:00
Auction start date: 20 Mar 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Technology Laser alb-negru,
Cu chip fără blocare sau fără chip
Productivitatea minimă Min 35pag. / minutes.
80000 pag. / luna
ADF cu automatic document feeder;
Memory 1 Gb
Tipul cartuşului All-in-one (fotoreceptori toner o unitate), fotoreceptor închis!
Posibilitatea a instala 1 cartuş cu randament ridicat Min. 11000 copii (cu 5 % acoperire)
Cartușul de baza inclus Min. 11000 copii (cu 5 % acoperire)
Input Tray Min 250
Connection USB, Ethernet,
Interface cable LAN-cablu, USB cable

Sisteme de operare acceptate Microsoft Windows
Windows 11, Windows 10, Windows 10 x64, Windows 7, Windows7 x64, Windows 8, Windows 8 x64, Windows 8.1, Windows 8.1 x64
Garanție 36 luni
Îndeplinirea cerințelor din Anexa nr. 1
Anexa nr. 1

Cerințe suplimentare se vor include ca parte componentă a contractului:

1. Echipamentul propus trebuie să fie furnizat de producători recunoscuți mondiali (BRAND NAME).
2. Furnizorul trebuie să dispună de un centru de service autorizat pe teritoriul Republicii Moldova, sau de un contract/acord cu un asemenea centru.
3. Garanția echipamentelor livrate cade în răspunderea vânzătorului pe toată perioada de garanție definită în ofertă.
4. În caz de defecție a echipamentului furnizorul trebuie să asigure repararea elementelor defectate sau să dețină rezerve necesare pentru substituire lor în baza garanției. Deservirea în cazul unor neajunsuri sau defectări tehnice a utilajului are loc conform programului de lucru de către furnizor la Aparatul Central CNAS. Recepționarea și livrarea utilajului reparat în baza garanției se efectuează la sediul Aparatului Central CNAS.
5. Bunurile vor fi livrate cu transportul Vânzătorului și descărcate în depozitul aparatului central CNAS mun. Chișinău, str. Gh Tudor 3.
6. Bunurile livrate urmează să fie însoțite de certificatul de origine și certificatul de atestare a calității echipamentului.
7. Bunurile livrate urmează să fie noi (non refurbished), iar data producerii să nu fie mai veche de un an de la data livrării.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Full name
Sîrbu Ludmila
Contact phone
+37322257752
Purchase data
Date created
Date modified
11 Mar 2024, 9:51
Estimated value (without VAT)
424 000 MDL
The minimum downward of the price
4 240 MDL
Achizitii.md ID
21183135
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Livrare și descărcare a bunurilor la depozitul CNAS din str. Gheorghe Tudor nr. 3 mun. Chișinău.
Contract period
23 Mar 2024 02:00 - 22 May 2024 03:00
List of positions
1)
Title
Imprimante laser LAN (multifuncționale MFU). CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 40.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf Imprimante CNAS 2024.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard PDF
7.03.24 13:32
duae_ro_Imprimante CNAS 2024.semnat
Technical Specifications
DUAE PDF
7.03.24 13:32
ANUNȚ DE PARTICIPARE IMPRIMANTE CNAS 2024.semnat (1)
Technical Specifications
Anunț de participare
7.03.24 13:32
ds_bunuri_servicii_omf Imprimante CNAS 2024
Technical Specifications
Documentația Standard Word
7.03.24 13:32
duae_ro_Imprimante CNAS 2024
Technical Specifications
DUAE WORD
7.03.24 13:32

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

TRIOMAC SRL

Normalized price: 299 990 MDL
Status: Cancelled
Reason: Întru vizializarea următoarei oferte
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 300 000 MDL
Status: Winner
Reason: conform Deciziei Grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Accent Electronic

Normalized price: 349 600 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications