1
Enquiry period
with 05.03.2024 22:09
to 20.03.2024 12:20
2
Bidding period
with 20.03.2024 12:20
to 01.04.2024 13:20
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 764 110 MDL
Period of clarifications: 5 Mar 2024, 22:09 - 20 Mar 2024, 12:20
Submission of proposals: 20 Mar 2024, 12:20 - 1 Apr 2024, 13:20

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reconstrucția incaperilor pentru amplasarea unui utilaj Rontgen
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD6801, MOLDOVA, Ialoveni, locality, str. Alexandru cel Bun, 7
Web site
---
The contact person
Full name
Stoicev Tatiana
Contact phone
+37367291680
Purchase data
Date created
5 Mar 2024, 22:00
Date modified
11 Mar 2024, 9:51
Achizitii.md ID
21182296
CPV
45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
2-1-6 TS F-1
Technical Specifications
Formular Nr.1
5.03.24 22:09
2-1-3 IVC F-1
Technical Specifications
Formular Nr.1
5.03.24 22:09
2-1-5 SI F-1
Technical Specifications
Formular Nr.1
5.03.24 22:09
anunt de participare
Technical Specifications
anunt de participare
5.03.24 22:09
ds_lucrari
Technical Specifications
documentatia pentru oferta
5.03.24 22:09
2-1-4 EEF F-1
Technical Specifications
Formular Nr.1
5.03.24 22:09
duae_ro_0
Technical Specifications
DUAE
5.03.24 22:09
2-1-1 SA F-1
Technical Specifications
Formular Nr.1
5.03.24 22:09
2-1-2 Montare SA F-1
Technical Specifications
Formular Nr.1
5.03.24 22:09
contract model
Technical Specifications
Contractul model
5.03.24 22:09
Anunt de Redactat
Technical Specifications
Redactat anunt
11.03.24 09:51
Date:
6 Mar 2024, 09:14
Question's name:
anuntul de participare
Question:
verificati subpct.26(tabela)- garantia pentru lucrari executate, a-ti indicat minim 2 ani, presupun ca e o greseala caci in pct 17- este indicat cuantumul de 2%. Detalii?
Answer (11 Mar 2024, 12:29):
Termenul de garanție post recepție pentru lucrările executate va fi de 2 ani.
Date:
6 Mar 2024, 12:27
Question's name:
Clarificare
Question:
Dvs, ati publicat in Anun de participare:1. Garanția pentru ofertă, cuantumul 2 % din valoarea ofertei . Beneficiarul plăţii: IMSP Spitalul Raional Ialoveni Codul fiscal: 1003600157232 Denumirea Băncii: OTP Bank SA Contul de decontare: IBAN MD89MO2251ASV68305227100 Contul bancar: MOBBMD22 cu nota “ Garanția pentru ofertă în cunatum de 1% la procedura de achiziție publică nr. ___din ______. Intrebare: Garantia pentru oferta trebuie sa fie in marime de 2 procente sau in marime de 1 procent? Cum este corect?
Answer (11 Mar 2024, 09:55):
Buna ziua, Este o eroare tehnica a fost modificat anuntul de participare. Garanția pentru ofertă, cuantumul 2 % (corectat)
Date:
14 Mar 2024, 14:21
Question's name:
CS
Question:
Caiet de sarcini nr. 2-1-1 poz. 67 este indicata placi termoizolante din vata minerala gr.100mm 30kg/m3 la resurse este indicat - Placi termoizolante vata minerala gr.50 mm 30kg/m3 care este grisime este corecta de 100mm sau de 50mm
Answer (18 Mar 2024, 12:19):
buna ziua, corecta de 100mm
Date:
16 Mar 2024, 11:57
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua,deviz 2-1-3, poz. 9. rugam sa specificati se va aplica la resurse k=4?
Answer (18 Mar 2024, 12:20):
buna ziua, de aplicat la toate resursele
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.