1
Enquiry period
with 05.03.2024 12:44
to 28.03.2024 10:07
2
Bidding period
with 28.03.2024 10:07
to 18.04.2024 10:08
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 4 500 000 MDL
Period of clarifications: 5 Mar 2024, 12:44 - 28 Mar 2024, 10:07
Submission of proposals: 28 Mar 2024, 10:07 - 18 Apr 2024, 10:08

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Obiectul contractlui îl constituie procurarea materialelor și repararea, recondiționarea și retapițarea scaunelor din Sala de Concerte a Palatului Național ”Nicolae Sulac” din mun. Chișinău, str. Pușkin 21.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, A. Puskin nr.21
Web site
---
The contact person
Full name
Andrei Locoman
Contact phone
+37379522902
Purchase data
Date created
5 Mar 2024, 12:38
Date modified
24 Apr 2024, 11:36
Achizitii.md ID
21181991
CPV
50850000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
202403051239_caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
5.03.24 12:44
202403051239_Documentația standard.docx
Bidding Documents
DS
5.03.24 12:44
202403051244_DUAE.doc
Bidding Documents
DUAE
5.03.24 12:44
202403051239_anunt de participare.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
5.03.24 12:44
202403051244_Formulare.docx
Bidding Documents
Specificatii
5.03.24 12:44
Date:
14 Mar 2024, 13:29
Question's name:
Experiența similară
Question:
Stimată autoritate contractantă în condițiile în care ați inițiat o procedură de achiziționare de servicii, vă rugăm să excludeți cerința: Ofertantul va demonstra că în ultimii 5 ani, calculați până la data limită de depunere a ofertelor, a reparat și retapițat scaune și fotolii la Săli de spectacol, însoțite de certificate de bună execuție (recomandări), cu o valoare de cel puțin 1 000 000,00 lei, la nivel de maxim 1 contract., în condițiile în care documentația standard privind achizițiile publice de achiziții prevede la pct. 33 prevede că: Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului prin demonstrarea experienţei specifice fiind minimum de 3 ani în livrarea/prestarea bunurilor/serviciilor similare, confirmată prin anexarea copiilor contractelor, facturilor și actelor de primire-predare., respectiv cerința stabilită de dvs. este una restrictivă și are ca scop promovarea unui agent economic?
Answer (15 Mar 2024, 15:07):
Perioada de 5 ani rămâne neschimbată, având în vedere, că auoritatea contractantă prin această condiție oferă posibilitate de demonstrare a experienței similare mai mulutor operatori economici. Prin urmare, considerăm, că autoritatea contractantă nu a limitat și nu a restricționat participarea operatorilor economici la procedura de achiziție ci de o potrivă a extins acest drept.
Date:
14 Mar 2024, 17:40
Question's name:
Devizul – ofertă pentru lucrări Formularele nr.3, nr.5 și nr.7 Semnate electronic de către operatorul economic și prezentate prin SIA RSAP.
Question:
Vă rugăm să anexați caietul de sarcini formularul F.1, dacă doriți un să primiți Formularele nr.3, nr.5 și nr.7
Answer (15 Mar 2024, 15:09):
Caietul de sarcini Forma nr.3, nr.5 și nr.7 autoritatea contractantă nu are. Rămâne la latitudinea operatorilor economici să elaboreze individual Documentația de deviz.
Date:
15 Mar 2024, 00:48
Question's name:
Experința Săli de spectacol
Question:
Prin includerea includerea sintagmei săli de spectacol limitați numărul de participanți, or la moment în țară avem unul s-au operatori economici, care au executat astfel de lucrări, vă rugăm să modificați/excludeți sintagma săli de spectacol și să indicați exemplu: execuția lucrărilor de confecționare a mobilierului/mobilier moale
Answer (15 Mar 2024, 15:17):
Palatul Național „Nicolae Sulac” este o locație de concerte și festivaluri din centrul Chișinăului, unde se organizează spectacole, concerte de mare anvergură cu prestația artiștilor de talie națională și internațională. Sala de concerte găzduiește 1800 de spectatori (1800 fotolii), prin urmare primordial sunt respectarea cerințelor antiincediu (protecția antiincendiu) și conservarea parametrilor acustici. Deaceea, scopul autorității contractante este de a asigura calitate și siguranță în exploatare. Prin urmare, menționăm că cadrul legal în domeniul achizițiilor publice, oferă posibilitate de asociere a operatorilor economici, și/sau susținere tehnică din partea unor entități juridice, pentru demonstrarea capacității tehnică şi/sau profesională în scopul executării contractului de achiziție.
Date:
18 Mar 2024, 10:13
Question's name:
Palatul Național „Nicolae Sulac” este o locație de concerte și festivaluri din centrul Chișinăului, unde se organizează spectacole, concerte de mare anvergură cu prestația artiștilor de talie națională și internațională. Sala de concerte găzduiește 1800 de spectatori (1800 fotolii), prin urmare primordial sunt respectarea cerințelor antiincediu (protecția antiincendiu) și conservarea parametrilor acustici. Deaceea, scopul autorității contractante este de a asigura calitate și siguranță în exploatare. Prin urmare, menționăm că cadrul legal în domeniul achizițiilor publice, oferă posibilitate de asociere a operatorilor economici, și/sau susținere tehnică din partea unor entități juridice, pentru demonstrarea capacității tehnică şi/sau profesională în scopul executării contractului de achiziție.
Question:
Stimată autoritate contractantă, nu scriți prostii, ce are asocierea operatorilor economici, și/sau susținere tehnică , pct. 41. din Documentația standard prevede că: În ceea ce privește experiența, pentru a se califica conform cerinţelor stabilite, asociațiile trebuie să demonstreze o experiență proporțională sarcinilor ce revin fiecărui asociat., respectiv operatorul economic trebuie să aibă minimă un contract la săli de spectacol, modificați cerința nu limitați?
Answer (20 Mar 2024, 16:38):
Cerințele de calificare sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.18, art.19, art.21 și art.22 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.
Date:
18 Mar 2024, 10:15
Question's name:
Caietul de sarcini Forma nr.3, nr.5 și nr.7 autoritatea contractantă nu are. Rămâne la latitudinea operatorilor economici să elaboreze individual Documentația de deviz.
Question:
Să înțelegem că idiferent ce va fi prezentat, nu poate constitui temei de respingere a ofertei?
Answer (20 Mar 2024, 16:39):
Corect. Important propunerea financiară să conțină costurile tuturor lucrărilor solicitate de autoritatea contractantă în caietul de sarcini
Date:
18 Mar 2024, 10:18
Question's name:
Experiența similară
Question:
Vă rugăm să indicați care este legătura protecției antiincediu cu experința săli de spectacol?
Answer (20 Mar 2024, 16:49):
Cerința privind protecția antiincendiu este o cerință. Deținerea experienței este altă cerință.
Date:
18 Mar 2024, 10:25
Question's name:
Perioada de 5 ani rămâne neschimbată, având în vedere, că auoritatea contractantă prin această condiție oferă posibilitate de demonstrare a experienței similare mai mulutor operatori economici. Prin urmare, considerăm, că autoritatea contractantă nu a limitat și nu a restricționat participarea operatorilor economici la procedura de achiziție ci de o potrivă a extins acest drept.
Question:
Schema dvs. se numește trucare de licitații, operatorul economic pe care îl promovați a executat în ultimii 5 ani, respectiv doriți cu orice scop el să câștige!!! Nu credeți că toată lumea din grupul de lucru este de-acord cu decizia dvs., la prima chemare la Procuratură toți vor recunoaște că promovați cu vehemență această abordare. O să vedem atunci cum o să faceți legătura din relația pe care o aveți și protecția antiincendiu. Repetat solicităm să modificați anunțul de participare?
Answer (20 Mar 2024, 16:53):
Cerințele de calificare sunt stabilite în conformitate cu prevederile Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice. Termenul de 3 ani prevăzut de legislație este unul minim. Pentru a asigura participarea mai multor operatori economici autoritatea a extins acest termen.
Date:
22 Mar 2024, 11:17
Question's name:
Corect. Important propunerea financiară să conțină costurile tuturor lucrărilor solicitate de autoritatea contractantă în caietul de sarcini
Question:
Vă rugăm să excludeți cerița este neclară și incorectă
Answer (26 Mar 2024, 10:00):
Cerința nu se exclude
Date:
22 Mar 2024, 11:19
Question's name:
Buna ziua
Question:
Compania noastră este producătoare de scaune și mobilă moale de diferite tipuri, experiența noastră se acceptă?
Answer (26 Mar 2024, 10:01):
Stimate operator economic, orice persoană fizică și juridică are dreptul să participe la procedura de achiziție. Prin urmare, nu vedem temei sau motive să nu participați la procedura de atribuire a contractului.
Date:
22 Mar 2024, 11:21
Question's name:
Cerințele de calificare sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.18, art.19, art.21 și art.22 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.
Question:
Vă rugăm să clarificați nu faceți trimitere la prevederile legale, fără rost, vă asigurăm că participăm la foarte multe proceduri și cunoaștem legea.
Answer (26 Mar 2024, 10:07):
Întrebarea nu este clară.
Date:
22 Mar 2024, 11:23
Question's name:
Cerința privind protecția antiincendiu este o cerință. Deținerea experienței este altă cerință.
Question:
Vă rugăm să indicați ce aveți în vedere prin cerința antiincendiu, în condițiile în care vom respecta toate cerințele de calitate la materialele solicitate?
Answer (26 Mar 2024, 10:05):
Nu este obligatorie ca stofă să fie tratată antiincendiu. În cazul în care se propune stofă tratată antiincendiu este binevenit.
Date:
22 Mar 2024, 11:26
Question's name:
Termen de execuție
Question:
Pe perioada execuție lucrării sala trece în gestiunea operatorului? (concerte nu vor avea loc)
Answer (26 Mar 2024, 10:03):
Pe perioada execuției sala nu trece în gestiunea operatorului. Concerte nu vor avea loc. Fotoliile se demontează, se recondiționează și se retapițează la sediul Prestatorului. Se scoate din Sală câte un sector de fotolii și se vor monta la maxim 10 zile diferența (ex. Se va scoate un rând de scaune la data de 01 și se va monta la data de 10). Transportul fotoliilor, transportul materialelor, demontarea și montarea fotoliilor cad în sarcina Prestatorului. Demontarea și montarea fotoliilor se vor face la ore bine stabilite, conform unui program care va fi stabilit la începerea lucrărilor, cu acordul ambelor părți.
Date:
22 Mar 2024, 14:26
Question's name:
Experiența
Question:
Suntem producători de mobilă, ca sumă ne încadrăm în cerință, se acceptă experiența noastră?
Answer (26 Mar 2024, 10:00):
Stimate operator economic, orice persoană fizică și juridică are dreptul să participe la procedura de achiziție. Prin urmare, nu vedem temei sau motive să nu participați la procedura de atribuire a contractului.
Date:
27 Mar 2024, 09:55
Question's name:
Experiența
Question:
Suntem producători de mobilă, ca sumă ne încadrăm în cerință, se va accepta experiența în producerea de mobilier?
Answer (28 Mar 2024, 09:34):
Se acceptă experiență în retapițarea scaunelor și fotoliilor în Săli de spectacol / concerte.
Date:
27 Mar 2024, 09:59
Question's name:
Cerințele de calificare sunt stabilite în conformitate cu prevederile art.18, art.19, art.21 și art.22 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.
Question:
Solicităm excluderea sintagmei: săli de spectacol, deoarece trimiterile făcute de dvs. la lege nu ne permite să participăm la procedura de achiziție
Answer (28 Mar 2024, 09:34):
Nu se exclude, întrucât se acceptă experiență în retapițarea scaunelor și fotoliilor în Săli de spectacol / concerte.
Date:
27 Mar 2024, 15:18
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Publicați formularul F.1 Caietul de sarcini, după cum prevede documentația standard
Answer (28 Mar 2024, 09:38):
Caietul de sarcini Forma nr.1 autoritatea contractantă nu are. Rămâne la latitudinea operatorilor economici să elaboreze individual Documentația de deviz ținând cont de cerințele specificate în pct.2 din caietul de sarcini.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.