Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
04.03.2024 10:55
to 14.03.2024 11:00
to 14.03.2024 11:00
2
Bidding period
with
14.03.2024 11:00
to 29.04.2024 12:00
to 29.04.2024 12:00
3
Auction
with
30.04.2024 12:00
to 30.04.2024 14:37
to 30.04.2024 14:37
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
3 583 917,34 MDL
Period of clarifications:
4 Mar 2024, 10:55 - 14 Mar 2024, 11:00
Submission of proposals:
14 Mar 2024, 11:00 - 29 Apr 2024, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Imprimante și dispozitive multifuncționale (Multi Functional Unit)
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Mar 2024, 10:55
Date modified
5 Mar 2024, 17:30
Achizitii.md ID
21181192
MTender ID
CPV
30230000-0 - Material informatic
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 10 - Lot nr. 10 Imprimantă color tip 5
Budget: 49416.6 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
anexa 24 - imprimante si dispozitive multif.signed.pdf
anexa 24 - imprimante si dispozitive multif.signed.pdf
Bidding Documents
Anexa 24 - imprimante si dispozitive multif.signed.pdf
4.03.24 10:55
age-3011-144-20022024-asp.semnat.pdf
age-3011-144-20022024-asp.semnat.pdf
Bidding Documents
age-3011-144-20022024-asp.semnat.pdf
4.03.24 10:55
Anunt de participare modificat.signed.pdf
Documents history
-
Anunt de participare modificat.signed.pdf
ID: 80bf0be8-deea-4d94-8883-e3d5a6863268
Bidding Documents
-
anunt de participare.signed.pdf
anunt de participare.signed.pdf
ID: 80bf0be8-deea-4d94-8883-e3d5a6863268
Bidding Documents
Bidding Documents
Anunt de participare modificat.signed.pdf
18.04.24 13:03
Anexe la Documentatia standard modificat.pdf
Documents history
-
Anexe la Documentatia standard modificat.pdf
ID: 40fe7adb-6036-4149-aa56-b5d38131bbeb
Bidding Documents
-
Anexe la Documentatia standard modificata.signed.pdf
ID: 40fe7adb-6036-4149-aa56-b5d38131bbeb
Bidding Documents
-
anexe la documentatia standard.signed.pdf
anexe la documentatia standard.signed.pdf
ID: 40fe7adb-6036-4149-aa56-b5d38131bbeb
Bidding Documents
Bidding Documents
Anexe la Documentatia standard modificat.pdf
19.04.24 14:01
Anexe la Documentatia standard modificata.docx
Documents history
-
Anexe la Documentatia standard modificata.docx
ID: d6195026-ddef-4c50-94d0-a13790bae6b9
Bidding Documents
-
Anexe la Documentatia standard modificata.docx
ID: d6195026-ddef-4c50-94d0-a13790bae6b9
Bidding Documents
-
anexe la documentatia standard.docx
ID: d6195026-ddef-4c50-94d0-a13790bae6b9
Bidding Documents
Bidding Documents
Anexe la Documentatia standard modificata.docx
19.04.24 14:02
Date:
5 Mar 2024, 17:30
Question's name:
Cerințe tehnice
Question:
Stimată autoritate contractantă,
din păcate, trebuie să declarăm că specificațiile au fost pregătite astfel încât să excludă mediul concurențial și să ofere avantaje nejustificate echipamentelor Canon și Epson.
Vă rugăm să revizuiți caietul de sarcini și să asigurați respectarea prevederilor Legii 131/2015. Nu are rost să precizăm specificul critic al descrierii imprimantelor, deoarece experții tehnici ai AEP cunosc perfect caracteristicile echipamentelor care oferă un avantaj pentru Canon și Epson.
Answer (11 Mar 2024, 09:13):
Stimate operator economic, specificatiile tehnice au fost intocmite in stricta corespundere cu necesitatile operationale ale Autoritatii contractante.
Afirmatia ca specificatiile ar fi concepute pentru a avantaja careva modele de dispozitive de imprimare de branduri dedicate este lipsita de careva argumente.
In cadrul procedurii de achizitii din 2023, pentru dispozitive de imprimare cu specificatii tehnice similare au fost depuse oferte de la diverse branduri: HP, Sharp, Xerox, Canon si Epson.
A se consulta informatia public disponibila: https://mtender.gov.md/tenders/ocds-b3wdp1-MD-1691069547122?tab=awards
Date:
5 Mar 2024, 18:15
Question's name:
Lot 2
Question:
Bună seara ! Vă rugăm să precizați în ce scop vor fi utilizate dispozitivele din lotul 2?
Answer (11 Mar 2024, 09:16):
Dispozitivele de imprimare la toate loturile sunt destinate activității specifice ale Agentiei, cât pentru Aparatul Central, atât și pentru diverse subdiviziuni structurale municipale și teritoriale ale ASP în strictă conformitate cu necesitățile operaționale de serviciu.
Date:
5 Mar 2024, 18:37
Question's name:
Lot 1
Question:
Vă rugăm să clarificați dacă cerința este o greșeală - Rezoluție de imprimare: min. 600x400 în contextul cerinței - Rezoluție de copiere/scanare: min. 600x600. Se știe că același modul de imprimare este folosit pentru copiere și rezoluția de copiere nu poate fi mai bună decât rezoluția de imprimare, plus că rezoluția de imprimare 600x400 nu este standard - versiunea clasică este 600x600 dpi. Deci, aparent, rezoluția de imprimare ar trebui să fie tot 600x600 dpi. Mai ales că și Lotul 7 pentru o imprimantă de o serie similară specifică o rezoluție de imprimare de 600x600 dpi. Vă rugăm să efectuați modificări
Answer (11 Mar 2024, 09:18):
Specificatiile tehnice au fost stabilite cu valori minime, in acest sens fiind indicata pentru parametrii cu valori variabile de la un producator la altul sintagma "min.", astfel operatorii economici interesati pot propune diverse modele de la diferiti producatori cu caracteristici si valori a parametrilor mai bune decat cele specificate "Rezoluție de imprimare: min. 600x400 ".
In consecinta, ofertele care vor reflecta valori "600x600" si mai mari se vor considera la etapa de evaluare ca conforme. Nu este necesar aplicarea modificarilor la documentatia de atribuire.
Date:
5 Mar 2024, 18:56
Question's name:
Termenul de garanție - min. 36 luni
Question:
Voi solicitați o garanție de 3 ani pentru toate imprimante. Cum garanția solicitată vor fi corelate că se utilizează cartușe reîncărcate sau compatibile (calitatea imprimării în Centre ASP vorbește doar despre cartușe reîncărcate)? Conform condițiilor de utilizare a dispozitivelor de imprimare, producătorul are dreptul de a scoate imprimanta sau multifuncționalul din garanție dacă se utilizează piese și consumabile contrafăcute sau neoriginale. Sau puteți confirma că pentru echipamentul achiziționat se vor utiliza numai consumabile originale?
Answer (11 Mar 2024, 09:19):
Autoritatea contractanta a stabilit cerintele privind termenul de garantie de min. 36 luni in stricta conformitate cu prevederile HG 544/2019, prin care Autoritatea competenta si responsabila de coordonare si avizare a oportunitatii de achizitii TIC - Institutia Publica "Agentia de Guvernare Electronica" a inaintat recomandari express privind termenul de garantie de min. 36 luni prin avizul nr. 3011-144 din 20.02.2024 - avizul AGE fiind publicat pe MTender pe langa documentatia de atribuire.
Autoritatea contractanta aplica restabilirea si reincarcarea cartuselor doar pentru dispozitivele de imprimare pentru care termenul de garantie de la producator este depasit, respectiv pentru dispozitive de imprimare noi cu termen de garantie valabil se vor utiliza doar cartuse noi corespunzator.
Date:
13 Mar 2024, 12:18
Question's name:
Confirmarea obligațiilor de garanție
Question:
Stimată autoritate de contractantă, pornind de la faptul că în Republica Moldova nu se obișnuiește să se apeleze la serviciul oficial al producătorului la prelungirea garanției, iar garanția implicită pentru echipamentele tipografice este de 1 sau 2 ani, vă rugăm să ne informați cum ar trebui să fie confirmată GARANȚIA OFICIALĂ A PRODUCĂTORULUI pentru trei ani: indicație pe site-ul oficial al producătorului, scrisoare originală cu specificarea modelelor, tipului și duratei garanției, etc.
Answer (14 Mar 2024, 10:33):
În anunțul de participare este express stabilit la p. 17. scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație): p.7 din tabel - ”Deţinerea de Service Centru local autorizat de către producătorul bunului solicitat sau dispunerea de un contract cu Service Centru respectiv pentru asigurarea deservirii bunurilor aflate la garanţie ”.
Respectiv, operatorii economici interesați urmează să confirme această cerință prin modalitatea expres descrisă în tabelă în coloana ”Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței”: ”Document confirmativ emis de către compania-producător al echipamentului (prezentat în limba română sau cu traducere în limba română cu semnătura și ștampila traducătorului autorizat), copia semnată de către operatorul economic sau contractul, ce atestă relații contractuale cu Service Centru local autorizat – copia, semnată de către operatorul economic”.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK