1
Enquiry period
with 29.02.2024 15:40
to 11.03.2024 14:00
2
Bidding period
with 11.03.2024 14:00
to 21.03.2024 14:00
3
Auction
22.03.2024 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 16 291 905 MDL
Period of clarifications: 29 Feb 2024, 15:40 - 11 Mar 2024, 14:00
Submission of proposals: 11 Mar 2024, 14:00 - 21 Mar 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

INVITAŢIE DE PARTICIPARE LA REOFERTARE
În scopul atribuirii contractelor subsecvente ca urmare a acordului-cadru
(nr. 2113888/01 și 2113888/02) încheiat prin procedura de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1703865437303 din 29.12.2023 privind Achiziționarea implantelor cohleare necesare IMSP Institutul Mamei și Copilului și IMSP Spitalul Clinic Republican „Timofei Moșneaga” pentru anilor 2024-2027

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
29 Feb 2024, 15:40
Date modified
1 Mar 2024, 16:35
Achizitii.md ID
21180413
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
formularele.xlsx
Bidding Documents
-
29.02.24 15:40
declarație.docx
Bidding Documents
-
29.02.24 15:40
model contract.docx
Bidding Documents
-
29.02.24 15:40
invitatie.signed.pdf invitatie.signed.pdf
Bidding Documents
-
29.02.24 16:38
Date:
1 Mar 2024, 16:35
Question's name:
INVITAŢIE DE PARTICIPARE LA REOFERTARE
Question:
Ce procedură nouă ați inventat deja?
Answer (5 Mar 2024, 16:52):
Mulțumim pentru clarificare, drept urmare comunicăm următoarele: la data de 29.12.2023 CAPCS a inițiat procedura de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1703865437303 privind încheierea acordului-cadru - Achiziționarea implantelor cohleare necesare IMSP Institutul Mamei și Copilului și IMSP Spitalul Clinic Republican „Timofei Moșneaga” pentru anul 2024-2027 (https://achizitii.md/ro/public/tender/21138880/), utilizând drept modalitate specială de atribuire a contractului: acord cadru. Astfel, ca urmare a procedurii de achiziție publică au fost încheiate contracte de acord-cadrul nr. 2113888/01 și 2113888/02. La data de 29.02.2024 a fost publicată și transmisă invitația de participare la re ofertare operatorilor economici cu care s-au încheiat contracte de acorduri cadru, în vederea încheierii contractelor subsecvente pentru anul 2024, conform necesităților beneficiarilor finali.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.