1
Enquiry period
with 28.02.2024 18:12
to 14.03.2024 08:46
2
Bidding period
with 14.03.2024 08:46
to 04.04.2024 08:46
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 35 431 925,93 MDL
Period of clarifications: 28 Feb 2024, 18:12 - 14 Mar 2024, 8:46
Submission of proposals: 14 Mar 2024, 8:46 - 4 Apr 2024, 8:46

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea consumabilelor costisitoare (angiografice) conform necesităților beneficiarilor pentru anul 2024 (repetat)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
28 Feb 2024, 18:12
Date modified
7 Mar 2024, 9:34
Achizitii.md ID
21179879
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot nr. 1 Ac puncție
Budget: 15333.33 MDL
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Date:
7 Mar 2024, 09:34
Question's name:
- Lot 101 - Stent autoexpandabil pentru arterele iliace
Question:
- Specificația Nr. 2: - Lungime sistem de livrare:72,130cm -. Pentru a exclude limitarea participarii mai multor producatori, va rugam sa largiti diapazonul pentru specificatia nominalizata și anume: - Lungime sistem de livrare: 70-75 cm, 120-130 cm - ceea ce nu va afecta solicitările beneficiarului si destinația produsului. Va multumim anticipat.
Answer (12 Mar 2024, 08:45):
Specialistul de profil din cadrul instituției beneficiare comunică că, specificațiile tehnice pentru loturile nr. 101 au fost întocmite conform necesităților și specificului activității cabinetului de chirurgie endovasculară și cardiologie intervențională. De menționat că în caietul de sarcini a fost indicat spectru de specificații (în care se încadrează cel puțin 3 producători – pentru asigurarea principiului concurenței), care corespund scopului/destinației utilizării acestor consumabile. Astfel nu se acceptă modificarea parametrilor, care ulterior pot afecta mersul intervenției sau pot genera unele complicații (mai ales având în vedere lipsa experienței anterioare de lucru cu acestea). Or, oportunitatea achiziționării de bunuri de o anumită performanță și calitate, precum și specificațiile tehnice impuse pentru acestea, sunt stabilite de fiecare spital în parte în funcție de necesitățile obiective ale acesteia. Totodată, stabilirea unor cerințe/condiții în specificația tehnică permisive pentru potențialii ofertanți, dar defavorabile pentru beneficiarul final (IMSP), contravine principiului privind minimizarea riscurilor autorităților contractante, consfințit la art. 7 lit. a) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice. Mulțumim pentru clarificare.
Date:
7 Mar 2024, 09:35
Question's name:
- Lot 112 - Stent pentru artere renale
Question:
- Specificația Nr. 1: - Compatibilitate: teaca de 5 Fr pentru stenturi de 5,00 și 6,00 mm; 6 Fr pentru stenturi de 7,00 mm. - Pentru a evita neclarități in timpul evaluării si totodata pentru a exclude limitarea participarii mai multor producatori, va rugam sa largiti diapazonul pentru specificatia nominalizata și anume: - Compatibilitate: teacă între 4 Fr - 6 Fr. Va multumim anticipat.
Answer (12 Mar 2024, 08:46):
Specialistul de profil din cadrul instituției beneficiare comunică că, specificațiile tehnice pentru loturile nr. 112 au fost întocmite conform necesităților și specificului activității cabinetului de chirurgie endovasculară și cardiologie intervențională. De menționat că în caietul de sarcini a fost indicat spectru de specificații (în care se încadrează cel puțin 3 producători – pentru asigurarea principiului concurenței), care corespund scopului/destinației utilizării acestor consumabile. Astfel nu se acceptă modificarea parametrilor, care ulterior pot afecta mersul intervenției sau pot genera unele complicații (mai ales având în vedere lipsa experienței anterioare de lucru cu acestea). Or, oportunitatea achiziționării de bunuri de o anumită performanță și calitate, precum și specificațiile tehnice impuse pentru acestea, sunt stabilite de fiecare spital în parte în funcție de necesitățile obiective ale acesteia. Totodată, stabilirea unor cerințe/condiții în specificația tehnică permisive pentru potențialii ofertanți, dar defavorabile pentru beneficiarul final (IMSP), contravine principiului privind minimizarea riscurilor autorităților contractante, consfințit la art. 7 lit. a) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice. Mulțumim pentru clarificare.
Date:
12 Mar 2024, 19:19
Question's name:
HGHOTĂRÂRE Nr. 348 din 26-05-2014
Question:
Conform HGHOTĂRÂRE Nr. 348 din 26-05-2014 cu privire la tarifele pentru serviciile prestate de către Agenţia Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale, din data de 16 martie intră în vigoare noile tarife pentru înregistrare https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=141901&lang=ro#. În contextul în care nu putem avea certitudinea cîștigului, totuși operatorii economici sunt impuși la cheltuieli suplimentare enorme, solicităm eliminarea cerinței privind achiziționarea doar dispozitivelor înregistrate. Prin această acțiune se încalcă grav Legea 131/15, în special principiile prevăzute la articolul 7.
Answer (14 Mar 2024, 08:25):
Procesul de achiziționare doar a produselor înregistrate în Registrul de Stat a început treptat (deja de aproximativ 2 ani), pentru a oferi posibilitatea operatorilor economici de a se asigura că produsele oferite de ei sunt înregistrate. Ce ține de includerea sau excluderea taxelor, ține de AMDM și toate pretențiile trebuie adresate autorității responsabile. Mulțumim pentru clarificare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.