1
Enquiry period
with 28.02.2024 15:44
to 01.03.2024 15:27
2
Bidding period
with 01.03.2024 15:27
to 04.03.2024 17:27
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 598 876,65 MDL
Period of clarifications: 28 Feb 2024, 15:44 - 1 Mar 2024, 15:27
Submission of proposals: 1 Mar 2024, 15:27 - 4 Mar 2024, 17:27

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea lucrărilor de gazificare a s. Hîjdieni, r-l Glodeni

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Sf. Nicolai nr.43
Web site
---
The contact person
Full name
Anna-Maria Mihailevscaia
Contact phone
69789398
Purchase data
Date created
28 Feb 2024, 15:25
Date modified
5 Mar 2024, 11:16
Achizitii.md ID
21179746
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
202402281538_Hîjdieni Documentație de atribuire .docx
Bidding Documents
Documentație de atribuire
28.02.24 15:44
202402281539_Hîjdieni Documentație de atribuire .pdf
Bidding Documents
Documentație de atribuire
28.02.24 15:44
202402281539_Hîjdieni Caiet de sarcini rectif..pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
28.02.24 15:44
202402281536_Hîjdieni Anunt de participare Lucrari MTENDER.docx
Bidding Documents
Anunț de participare
28.02.24 15:44
202402281535_Hîjdieni Anunt de participare Lucrari MTENDER.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare
28.02.24 15:44
Date:
29 Feb 2024, 08:51
Question's name:
Data-limita de depunere a ofertelor
Question:
În conformitate cu prevederile LEGII Nr. 74 din 21-05-2020 „privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale” Articolul 37. Licitația deschisă (2*1) Prin derogare de la prevederile alin. (2), perioada cuprinsă între data publicării anunţului de participare şi data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puţin 20 de zile pentru contractele de achiziții sectoriale a căror valoare estimată, fără taxa pe valoarea adăugată, este mai mică decât următoarele praguri: b) pentru contractele de achiziţii de lucrări – 90000000 de lei; Solicităm respectarea termenului sus menționat.
Answer (29 Feb 2024, 10:53):
În conformitate cu lit. (b) alin. (1) art. 1 din Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale nr. 74 din 21.05.2020, ultima se aplică contractelor de achiziții, la caz, de lucrări, a căror valoare estimată, fără TVA, este egală cu sau mai mare decât pragul de 2 mln. de lei. Valoarea achiziției publicate nu întrunește pragul valoric nominalizat și este de valoare mică. Astfel, nu cade sub incidența Legii nr. 74/2020, ci se reglementează (conform alin. (3) art. 1 din Legea nr. 74/2020) de Hotărârea Guvernului nr. 870 din 14.12.2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică. Potrivit pct. 34 din HG nr. 870/2022, perioada cuprinsă între data publicării achiziției publice de valoare mică și data-limită de depunere a ofertei trebuie să fie de cel puțin 2 zile. Completarea de către legiuitor a art. 37 din Legea nr. 74/2020 prin introducerea alin. (2¹) intră în vigoare din 08.11.2024, respectiv, nu este aplicabilă cazului.
Date:
29 Feb 2024, 14:16
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua, D-stra la pct. 11 din Anuntul de participare indicati: Ofertantul este obligat să facă cunoștință cu obiectul achiziției și să elaboreze oferta în modul stabilit. Deci dupa parerea D-stra in doua zile trebuie sa ne deplasam la obiect, sa studiem obiectul si sa indeplinic caietul de sarcini, nu vi se pare ca cam nu se reuseste? Si inca o intrebare tot la punctul dat, daca ne deplasam la obiectul dat, si depistam care-va neconformitati, noi indeplinim caietul de sarcini dupa cum il vedem noi, sau conform caietului de sarcini publicat de D-stra?
Answer (29 Feb 2024, 16:51):
Cu privire la întrebarea 1, entitatea contractantă reține, că Anunțul de participare, dar și documentația de atribuire, au fost elaborate în strictă conformitate cu prevederile legislației în vigoare, precum și ținând cont de specificul obiectului de achiziție. Entitatea contractantă va asigura accesul ofertanților să viziteze și să inspecteze terenul și împrejmuirile ai acestuia în limitele programului său de muncă. Orice operator economic este în drept să participe la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică, respectând în acest sens condițiile din Anunțul de participare și documentația de atribuire. Cu privire la întrebarea 2, în cazul în care operatorul economic va identifica unele neconformități, el va indica în oferta informația respectivă cu comentariile necesare la subiect.
Date:
1 Mar 2024, 09:56
Question's name:
depunere a ofertelor
Question:
Ținând cont de complexitatea lucrărilor, numărul mare de acte care trebuie prezentat, Solicităm extinterea termenului limită de depunere a ofertelor
Answer (1 Mar 2024, 15:05):
I. La inițierea procedurii de achiziție și stabilirea termenilor, entitatea contractantă a respectat întocmai prevederile Hotărârii de Guvern nr. 870 din 14.12.2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică. Recomandăm operatorilor economici să respecte prevederile și condițiile de participare la achiziția inițiată.
Date:
1 Mar 2024, 10:05
Question's name:
Certificat de vizită în teren
Question:
Ținând contul de faptul că termenul este foarte limitat pentru a lua legătura cu beneficiarul și a ieși la fața locului nu este posibil. Ne asumăm toate riscurile având o experiență vastă în domeniu.
Answer (1 Mar 2024, 15:06):
II. La inițierea procedurii de achiziție și stabilirea termenilor, entitatea contractantă a respectat întocmai prevederile Hotărârii de Guvern nr. 870 din 14.12.2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică. Recomandăm operatorilor economici să respecte prevederile și condițiile de participare la achiziția inițiată. Entitatea contractantă va asigura accesul ofertanților să viziteze și să inspecteze terenul și împrejmuirile ai acestuia în limitele programului de muncă a entității contractante.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.