Public procurement
21177282
Lotul XVIII tematica de instruire Securitatea și sănătatea în muncă
1
Enquiry period
with 23.02.2024 12:09
to 04.03.2024 10:00
to 04.03.2024 10:00
2
Bidding period
with 04.03.2024 10:00
to 18.03.2024 10:00
to 18.03.2024 10:00
3
Auction
with 19.03.2024 14:14
to 19.03.2024 14:24
to 19.03.2024 14:24
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
41 200 MDL
Period of clarifications:
23 Feb 2024, 12:09 - 4 Mar 2024, 10:00
Submission of proposals:
4 Mar 2024, 10:00 - 18 Mar 2024, 10:00
Auction start date:
19 Mar 2024, 14:14
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Securitatea și sănătatea în muncă
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul securității și sănătății în muncă conform actelor normative.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conţinut minim conform Hotărârii de Guvern nr. 95/2009 pentru aprobarea unor acte normative privind implementarea Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 186/2008
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcții de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
111 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I-II, 2024 – 4 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Securitatea și sănătatea în muncă
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul securității și sănătății în muncă conform actelor normative.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conţinut minim conform Hotărârii de Guvern nr. 95/2009 pentru aprobarea unor acte normative privind implementarea Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 186/2008
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcții de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
111 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I-II, 2024 – 4 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
23 Feb 2024, 12:09
Estimated value (without VAT)
41 200 MDL
The minimum downward of the price
412 MDL
Achizitii.md ID
21177282
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din caietul de sarcini
Contract period
25 Mar 2024 02:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Lotul XVIII tematica de instruire Securitatea și sănătatea în muncă
CPV: 80500000-9 - Training services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard
23.02.24 12:09
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Technical Specifications
Documentația Standard în Word
23.02.24 12:09
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Technical Specifications
Caietul de sarcini
23.02.24 12:09
Anunț de participare LP instruire personalului 2024.semnat
Technical Specifications
Anunț de Participare
23.02.24 12:09
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
SSM EXPERT SRL
Normalized price:
35 520 MDL
Status:
Cancelled
Întru vizualizarea următorii oferte
01.04.24 14:44
Reason: Întru vizualizarea următorii oferte
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
6.03.24 09:31
Opening date:
19.03.24 14:24
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
6.03.24 09:31
Opening date:
19.03.24 14:24
extras-societatea cu răspundere limitată __ssm expert__.signed.pdf
extras-societatea cu răspundere limitată __ssm expert__.signed.pdf
ID: 8bc60832-b59e-4b79-8f34-e8d3fc5313c6
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
6.03.24 09:31
Opening date:
19.03.24 14:24
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
6.03.24 09:31
Opening date:
19.03.24 14:24
cvformator.ion_darii.semnat.signed.pdf
cvformator.ion_darii.semnat.signed.pdf
ID: c01d5131-db8e-4914-8cf6-bbbaf294931b
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
6.03.24 09:31
Opening date:
19.03.24 14:24
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
6.03.24 09:31
Opening date:
19.03.24 14:24
cv organizatie.date despre ofertant.semnat.signed.pdf
cv organizatie.date despre ofertant.semnat.signed.pdf
ID: eca2078e-d0d3-4a37-916c-49e473f99e94
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
6.03.24 09:31
Opening date:
19.03.24 14:24
cerere de participare anexa 7.signed.pdf
cerere de participare anexa 7.signed.pdf
ID: f8cc9fb2-cac0-443f-b104-ff97b41d81f4
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
6.03.24 09:31
Opening date:
19.03.24 14:24
2
Participant(s) name(s):
Proactive Consulting
Normalized price:
41 200 MDL
Status:
Cancelled
conform Deciziei grupului de lucru
09.04.24 14:25
Reason: conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
scrissrlproactivconsulting1semnat.pdf
ID: 96464a3a-37d2-4b46-b39a-a82d1513203e
Award Notification
9.04.24 14:25
scrisssmexpertsrl1semnat.pdf
ID: 9b407b32-fd7a-477b-9c68-ecc0c6c0ba05
Award Notification
9.04.24 14:25
deciziaderevaluarenr18instruire2024lotul18semnatsemnatsemnat.pdf
ID: e66bc73a-905e-4b96-a0f5-9ba1a43b6589
Award Notification
9.04.24 14:25
Documents provided with the proposal
anexa 23 specificatii de pret.semnat.pdf
anexa 23 specificatii de pret.semnat.pdf
ID: 098181b7-80a5-4505-84af-4ec2fe3ae35e
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:47
Opening date:
19.03.24 14:24
bulat inga_diploma_economie.semnat.pdf
bulat inga_diploma_economie.semnat.pdf
ID: 0b6a6d6f-a2e7-4b46-91ee-c335738afe04
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:47
Opening date:
19.03.24 14:24
bulat inga_certificat_program instruire manageriala.semnat.pdf
bulat inga_certificat_program instruire manageriala.semnat.pdf
ID: 16e5ff21-e630-4bcf-8427-118898ab0e7f
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:47
Opening date:
19.03.24 14:24
bulat inga_lista activități instruire prestate.semnat.pdf
bulat inga_lista activități instruire prestate.semnat.pdf
ID: 19cd95c5-469a-44c5-89ad-2a8e27b44ebc
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:47
Opening date:
19.03.24 14:24
anexa nr. 8 declaratie valabilitatea ofertei.semnat.pdf
anexa nr. 8 declaratie valabilitatea ofertei.semnat.pdf
ID: 1a29e376-83e4-4e15-abd5-30817c3e105b
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:47
Opening date:
19.03.24 14:24
bulat inga_diploma masterat_economie.semnat.pdf
bulat inga_diploma masterat_economie.semnat.pdf
ID: 245d704b-a8f0-4490-b5b3-63e55a03bcb8
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:47
Opening date:
19.03.24 14:24
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:47
Opening date:
19.03.24 14:24
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:47
Opening date:
19.03.24 14:24
bulat inga_diploma_drept.semnat.pdf
bulat inga_diploma_drept.semnat.pdf
ID: 7a5c0c20-6177-40e4-b587-f7491de7cff1
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:47
Opening date:
19.03.24 14:24
bulat inga_buletin.semnat.pdf
bulat inga_buletin.semnat.pdf
ID: 883ef12f-2617-4d94-96a8-059ac9e035d8
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:47
Opening date:
19.03.24 14:24
anexa 7 cerere participare.semnat.pdf
anexa 7 cerere participare.semnat.pdf
ID: 96979462-3feb-410f-8fac-1954023a33c5
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:47
Opening date:
19.03.24 14:24
bulat_inga_certificat_curs_managemntul calității.semnat.pdf
bulat_inga_certificat_curs_managemntul calității.semnat.pdf
ID: a1ca42a6-1f96-4885-ae5e-24a8b96e0549
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:47
Opening date:
19.03.24 14:24
extrase proactive_2023-02-03_122714.semnat.pdf
extrase proactive_2023-02-03_122714.semnat.pdf
ID: b07f87ad-d889-473a-9037-d30d61dfaf14
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:47
Opening date:
19.03.24 14:24
bulat inga_certificat_formator.semnat.pdf
bulat inga_certificat_formator.semnat.pdf
ID: b31b0beb-8b05-4d17-8bfc-27b965c858d4
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:47
Opening date:
19.03.24 14:24
duae_proactive 2024.semnat.pdf
duae_proactive 2024.semnat.pdf
ID: d066c956-c62d-43d0-bb20-7eb793304f98
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:47
Opening date:
19.03.24 14:24
anexa nr 22 specificatii tehnice.semnat.pdf
anexa nr 22 specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: d5bab107-349e-4f45-978b-8b70141f0ab3
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:47
Opening date:
19.03.24 14:24
22513516267 - 2024-03-17t202239.961.semnat.pdf
22513516267 - 2024-03-17t202239.961.semnat.pdf
ID: d712f9d9-6e4d-4b00-8f1b-5f61f107a594
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:47
Opening date:
19.03.24 14:24
bulat inga_certificat_gandirea analitica.semnat.pdf
bulat inga_certificat_gandirea analitica.semnat.pdf
ID: f4fc7a6d-ee5f-4bd6-b70c-d25d196f2fb9
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:47
Opening date:
19.03.24 14:24
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK