Public procurement
21177282
Lotul XIV tematica de instruire Relații internaționale și de protocol
1
Enquiry period
with 23.02.2024 12:09
to 04.03.2024 10:00
to 04.03.2024 10:00
2
Bidding period
with 04.03.2024 10:00
to 18.03.2024 10:00
to 18.03.2024 10:00
3
Auction
19.03.2024 13:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
5 600 MDL
Period of clarifications:
23 Feb 2024, 12:09 - 4 Mar 2024, 10:00
Submission of proposals:
4 Mar 2024, 10:00 - 18 Mar 2024, 10:00
Auction start date:
19 Mar 2024, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Relații internaționale și de protocol
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul relațiilor internaționale și protocol
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1. Protocolul şi ceremonialului diplomatic
2. Protocolul diplomatic şi eticheta
3. Organizarea vizitelor diplomatice
4. Corespondenţa şi documentele diplomatice
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
7 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul II, 2024 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Relații internaționale și de protocol
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul relațiilor internaționale și protocol
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1. Protocolul şi ceremonialului diplomatic
2. Protocolul diplomatic şi eticheta
3. Organizarea vizitelor diplomatice
4. Corespondenţa şi documentele diplomatice
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
7 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul II, 2024 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
23 Feb 2024, 12:09
Estimated value (without VAT)
5 600 MDL
The minimum downward of the price
56 MDL
Achizitii.md ID
21177282
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din caietul de sarcini
Contract period
25 Mar 2024 02:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Lotul XIV tematica de instruire Relații internaționale și de protocol
CPV: 80500000-9 - Training services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard
23.02.24 12:09
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Technical Specifications
Documentația Standard în Word
23.02.24 12:09
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Technical Specifications
Caietul de sarcini
23.02.24 12:09
Anunț de participare LP instruire personalului 2024.semnat
Technical Specifications
Anunț de Participare
23.02.24 12:09
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Universitatea de Stat din Moldova
Normalized price:
5 200 MDL
Status:
In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
specificatii tehnice_lot_14.semnat.pdf
specificatii tehnice_lot_14.semnat.pdf
ID: 2b7bddbe-5207-4d37-ad87-7c44148c0ee5
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:13
Opening date:
19.03.24 14:24
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:13
Opening date:
19.03.24 14:24
lista_formatori_14.semnat.pdf
lista_formatori_14.semnat.pdf
ID: 9786613c-c1e0-4762-8b84-03bf2f6900fc
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:13
Opening date:
19.03.24 14:24
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 08:10
Opening date:
19.03.24 14:24
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: fa47b934-3784-42c0-936c-4cafdc5c96b8
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 08:11
Opening date:
19.03.24 14:24
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
ID: fc08afd1-8ab7-4d43-b3ec-84b954b6156b
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 08:11
Opening date:
19.03.24 14:24
Financial proposal
Date of download:
18.03.24 08:11
Opening date:
19.03.24 16:25
certificat lipsa restante.pdf
certificat lipsa restante.pdf
ID: c192f62f-b686-45ee-86d1-646accb6b8de
Financial proposal
Date of download:
18.03.24 08:11
Opening date:
19.03.24 16:25
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:14
Opening date:
19.03.24 16:25
2021_mg_servicii_publice_locale_popovici.pdf
2021_mg_servicii_publice_locale_popovici.pdf
ID: 5290d5ff-5aac-43b6-bb80-3ac6f7b35780
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:13
Opening date:
19.03.24 16:25
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:14
Opening date:
19.03.24 16:25
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:14
Opening date:
19.03.24 16:25
2023_tot_cambr_methodology_popovici.pdf
2023_tot_cambr_methodology_popovici.pdf
ID: 92fc8883-293f-4270-8452-35738dc078db
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:14
Opening date:
19.03.24 16:25
atestat conferentiar_popovici.jpg
ID: 956e96f1-242c-4f64-8f1e-a5fc54035e90
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:14
Opening date:
19.03.24 16:25
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:13
Opening date:
19.03.24 16:25
specificatii de pret_lot_14.semnat.pdf
specificatii de pret_lot_14.semnat.pdf
ID: cf56aec9-2008-4cde-9088-e61e4cc493a6
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:13
Opening date:
19.03.24 16:25
2021_mg_documentelor_popovici.pdf
2021_mg_documentelor_popovici.pdf
ID: d926be5d-fdb5-4d58-9b85-1a1b2ae67ced
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:13
Opening date:
19.03.24 16:25
2022_tot_audit_de_gen_popovici.pdf
2022_tot_audit_de_gen_popovici.pdf
ID: e101d64c-1d9f-4fc2-9453-b085c620eea3
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:14
Opening date:
19.03.24 16:25
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK