1
Enquiry period
with 23.02.2024 12:09
to 04.03.2024 10:00
2
Bidding period
with 04.03.2024 10:00
to 18.03.2024 10:00
3
Auction
with 19.03.2024 10:51
to 19.03.2024 11:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 84 000 MDL
Period of clarifications: 23 Feb 2024, 12:09 - 4 Mar 2024, 10:00
Submission of proposals: 4 Mar 2024, 10:00 - 18 Mar 2024, 10:00
Auction start date: 19 Mar 2024, 10:51

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Microsoft Office
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor participanților la activitățile de instruire și dezvoltarea abilităților de lucru cu Microsoft office: Word, Excel, Power Point.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Microsoft Word
- Microsoft Excel
- Power Point
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup (câte maxim 4 ore academice per zi).
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
81 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I, 2024 – 1 grup (30 participanţi).
Semestrul II, 2024 – 2 grupe (53 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire online, prin intermediul platformelor de instruire online (ZOOM, etc). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.

6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Full name
Donici Serghei
Contact phone
+37322257681
Purchase data
Date created
Date modified
23 Feb 2024, 12:09
Estimated value (without VAT)
84 000 MDL
The minimum downward of the price
840 MDL
Achizitii.md ID
21177282
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din caietul de sarcini
Contract period
25 Mar 2024 02:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Lotul VII tematica de instruire Microsoft Office CPV: 80500000-9 - Training services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard
23.02.24 12:09
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Technical Specifications
Documentația Standard în Word
23.02.24 12:09
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Technical Specifications
Caietul de sarcini
23.02.24 12:09
DUAE instruirea personalului 2024
Technical Specifications
DUAE în Word
23.02.24 12:09
DUAE instruirea personalului 2024.semnat
Technical Specifications
DUAE
23.02.24 12:09
Anunț de participare LP instruire personalului 2024.semnat
Technical Specifications
Anunț de Participare
23.02.24 12:09

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Universitatea de Stat din Moldova

Normalized price: 75 000 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Asociatia Obsteasca DNT

Normalized price: 83 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications