Public procurement
21177282
Lotul VI tematica de instruire Comunicarea și dezvoltarea personală
1
Enquiry period
with 23.02.2024 12:09
to 04.03.2024 10:00
to 04.03.2024 10:00
2
Bidding period
with 04.03.2024 10:00
to 18.03.2024 10:00
to 18.03.2024 10:00
3
Auction
with 19.03.2024 10:32
to 19.03.2024 10:42
to 19.03.2024 10:42
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
168 000 MDL
Period of clarifications:
23 Feb 2024, 12:09 - 4 Mar 2024, 10:00
Submission of proposals:
4 Mar 2024, 10:00 - 18 Mar 2024, 10:00
Auction start date:
19 Mar 2024, 10:32
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Comunicarea și dezvoltarea personală
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Dezvoltarea abilităţilor de comunicare, prezentare, gestionare eficientă a stresului și conflictelor.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1) Tipuri de comunicare. Metode şi tehnici de comunicare
2) Dezvoltarea abilităților de comunicare și prezentare
3) Conceptul de conflict. Tehnici de abordare şi rezolvarea conflictelor. Medierea conflictelor
4) Controlul emoţiilor. Depăşirea abstacolelor în transmiterea mesajelor
5) Argumente şi convingeri
6) Organizarea sistemului de comunicare internă şi externă.
7) Dialogul social
8) Cunoaşterea psihologică a oamenilor prin aspecte expresive ale personalităţii
9) Îmbunătăţirea calităţii consultaţiilor acordate beneficiarii în servicii publice
10) Rezolvarea situaţiilor de sters
11) Comunicarea verbală
12) Comunicarea eficientă ca mijloc de prevenire a arderii profesionale
13) Sporirea activismului.
14) Lucru în echipă. Metode de rezolvare creativă a problemelor apărute în activitate.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
167 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I, 2024 – 3 grupe (85 participanţi).
Semestrul II, 2024 – 3 grupe (82 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Comunicarea și dezvoltarea personală
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Dezvoltarea abilităţilor de comunicare, prezentare, gestionare eficientă a stresului și conflictelor.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1) Tipuri de comunicare. Metode şi tehnici de comunicare
2) Dezvoltarea abilităților de comunicare și prezentare
3) Conceptul de conflict. Tehnici de abordare şi rezolvarea conflictelor. Medierea conflictelor
4) Controlul emoţiilor. Depăşirea abstacolelor în transmiterea mesajelor
5) Argumente şi convingeri
6) Organizarea sistemului de comunicare internă şi externă.
7) Dialogul social
8) Cunoaşterea psihologică a oamenilor prin aspecte expresive ale personalităţii
9) Îmbunătăţirea calităţii consultaţiilor acordate beneficiarii în servicii publice
10) Rezolvarea situaţiilor de sters
11) Comunicarea verbală
12) Comunicarea eficientă ca mijloc de prevenire a arderii profesionale
13) Sporirea activismului.
14) Lucru în echipă. Metode de rezolvare creativă a problemelor apărute în activitate.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
167 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I, 2024 – 3 grupe (85 participanţi).
Semestrul II, 2024 – 3 grupe (82 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
23 Feb 2024, 12:09
Estimated value (without VAT)
168 000 MDL
The minimum downward of the price
1 680 MDL
Achizitii.md ID
21177282
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din caietul de sarcini
Contract period
25 Mar 2024 02:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Lotul VI tematica de instruire Comunicarea și dezvoltarea personală
CPV: 80500000-9 - Training services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard
23.02.24 12:09
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Technical Specifications
Documentația Standard în Word
23.02.24 12:09
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Technical Specifications
Caietul de sarcini
23.02.24 12:09
Anunț de participare LP instruire personalului 2024.semnat
Technical Specifications
Anunț de Participare
23.02.24 12:09
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Universitatea de Stat din Moldova
Normalized price:
143 000 MDL
Status:
Winner
Conform Deciziei grupului de lucru
08.04.24 14:13
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
deciziadeatribuire17instruire2024semnatsemnat(1)semnatsemnatssemnat.pdf
ID: 8e4ab612-6a69-42db-8bfe-2a92c205ca9f
Award Notification
8.04.24 14:04
scrissrlproactivconsultingsemnat.pdf
ID: bb2565b9-de6b-4ef4-8c0d-c153c7196453
Award Notification
8.04.24 14:04
deciziadeatribuire17instruire2024semnatsemnat(1)semnatsemnatssemnat.pdf
ID: 3d3455a4-c2c9-41c8-ace5-89d15fcd7ad1
Award Notification
8.04.24 14:13
scrissrlproactivconsultingsemnat.pdf
ID: fbafbaab-f6ee-4a10-b8b7-fe98d857a6fa
Award Notification
8.04.24 14:13
Documents provided with the proposal
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:04
Opening date:
19.03.24 14:24
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:04
Opening date:
19.03.24 14:24
specificatii tehnicie_lot_6.semnat.pdf
specificatii tehnicie_lot_6.semnat.pdf
ID: 7fde58d4-94bf-4a05-a8e9-8504d645e1c2
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:04
Opening date:
19.03.24 14:24
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 08:10
Opening date:
19.03.24 14:24
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: fa47b934-3784-42c0-936c-4cafdc5c96b8
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 08:11
Opening date:
19.03.24 14:24
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
ID: fc08afd1-8ab7-4d43-b3ec-84b954b6156b
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 08:11
Opening date:
19.03.24 14:24
Financial proposal
Date of download:
18.03.24 08:11
Opening date:
19.03.24 16:25
certificat lipsa restante.pdf
certificat lipsa restante.pdf
ID: c192f62f-b686-45ee-86d1-646accb6b8de
Financial proposal
Date of download:
18.03.24 08:11
Opening date:
19.03.24 16:25
certificat leadership_1_butnaru.jpg
ID: 01a916a1-9654-40c0-9268-16c43cf042dc
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:05
Opening date:
19.03.24 16:25
cv_veronica-butnaru_ro doc.pdf
cv_veronica-butnaru_ro doc.pdf
ID: 0c2d6e8a-906a-4a23-ab93-7d2840e90cfd
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:05
Opening date:
19.03.24 16:25
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:07
Opening date:
19.03.24 16:25
2021_mg_documentelor_popovici.pdf
2021_mg_documentelor_popovici.pdf
ID: 22933322-8ec1-49fb-bd14-9db417c0b023
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:07
Opening date:
19.03.24 16:25
2021_mg_servicii_publice_locale_popovici.pdf
2021_mg_servicii_publice_locale_popovici.pdf
ID: 3389f4a2-3eea-4352-836f-70b6a4cf2b53
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:07
Opening date:
19.03.24 16:25
diploma de master_butnaru.jpg
ID: 35de70c5-2e9d-45e3-b24e-78d93a794387
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:05
Opening date:
19.03.24 16:25
atestat conferentiar_popovici.jpg
ID: 419b2885-9870-4054-87fe-e957c4aa26ce
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:07
Opening date:
19.03.24 16:25
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:06
Opening date:
19.03.24 16:25
specificatii de pret_lot_6 (1).semnat.pdf
specificatii de pret_lot_6 (1).semnat.pdf
ID: 596989a9-af58-4a6d-bd2e-01d9262e6aa2
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:04
Opening date:
19.03.24 16:25
diploma_m.slehtitchi_dr.habilitat.doc.jpg
ID: 598bdce8-ada8-429f-ac41-ddf7119f8f9c
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:06
Opening date:
19.03.24 16:25
2023_tot_cambr_methodology_popovici.pdf
2023_tot_cambr_methodology_popovici.pdf
ID: 89366e29-a01b-4615-a67f-0ff32503590b
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:07
Opening date:
19.03.24 16:25
cv_europass_m. sleahtitchi, .doc.doc
ID: 8f3f0abc-e540-4aa5-8336-5ff6419919b5
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:06
Opening date:
19.03.24 16:25
diploma de licenta_butnaru.jpg
ID: 92e6e997-4a1c-41c7-a483-5d8f3d11fb76
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:05
Opening date:
19.03.24 16:25
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:07
Opening date:
19.03.24 16:25
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:07
Opening date:
19.03.24 16:25
2022_tot_audit_de_gen_popovici.pdf
2022_tot_audit_de_gen_popovici.pdf
ID: a8c6a1c6-2d3f-40a8-98fe-bebab5b35855
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:07
Opening date:
19.03.24 16:25
certificat_leadership_3_butnaru.jpg
ID: ae13e213-5f74-43e1-97d3-a084c70c19c0
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:05
Opening date:
19.03.24 16:25
certificat_ps_butnaru.jpg
ID: b02d7d18-d7af-48f2-a0ad-bc18ed7e6b67
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:05
Opening date:
19.03.24 16:25
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:07
Opening date:
19.03.24 16:25
dr-hab_mihai_sl_1.jpg
ID: c171822b-4204-444b-b25d-0239bd03e5e0
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:06
Opening date:
19.03.24 16:25
certificat leadership_2_butnaru.jpg
ID: c350e2ae-6ec3-4e68-b36c-f8cf05bd449d
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:05
Opening date:
19.03.24 16:25
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
ID: c38d78ed-4fdd-44dd-ae03-75bca7065911
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:06
Opening date:
19.03.24 16:25
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:05
Opening date:
19.03.24 16:25
atestat_profesor universitar_sleahtitchi.pdf
atestat_profesor universitar_sleahtitchi.pdf
ID: d3c3fdef-811c-40ec-91b2-4ac49a9228f8
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:06
Opening date:
19.03.24 16:25
m.sleahtitchi_profiluri de formator.docx
ID: e658d58b-629f-46e8-bd7b-7b414d1de57f
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 09:06
Opening date:
19.03.24 16:25
2
Participant(s) name(s):
Proactive Consulting
Normalized price:
168 000 MDL
Status:
Awaiting
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
anexa nr 22 specificatii tehnice.semnat.pdf
anexa nr 22 specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: 04c3b6a7-cb9b-4cb1-8a53-b2114f3f51c7
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:27
Opening date:
19.03.24 14:24
anexa 7 cerere participare.semnat.pdf
anexa 7 cerere participare.semnat.pdf
ID: 0994fa53-8031-4324-9599-6bbaa53eaaaf
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:27
Opening date:
19.03.24 14:24
bulat inga_certificat_gandirea analitica.semnat.pdf
bulat inga_certificat_gandirea analitica.semnat.pdf
ID: 0aff365f-755f-4701-a366-47f1a9ad4d69
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:27
Opening date:
19.03.24 14:24
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:27
Opening date:
19.03.24 14:24
copy of extrase proactive_2023-02-03_122714.semnat.pdf
copy of extrase proactive_2023-02-03_122714.semnat.pdf
ID: 404ac028-6095-45c1-ad69-bdcb715e8ec7
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:27
Opening date:
19.03.24 14:24
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:27
Opening date:
19.03.24 14:24
duae_proactive 2024.semnat.pdf
duae_proactive 2024.semnat.pdf
ID: 453e273d-9b87-4053-abf8-6853730cccf8
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:27
Opening date:
19.03.24 14:24
bulat inga_diploma masterat_economie.semnat.pdf
bulat inga_diploma masterat_economie.semnat.pdf
ID: 5e750c3b-bbf5-4521-9200-9b8820b465ca
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:27
Opening date:
19.03.24 14:24
bulat inga_diploma_drept.semnat.pdf
bulat inga_diploma_drept.semnat.pdf
ID: 7828f723-c768-4090-8d88-49763191db8e
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:27
Opening date:
19.03.24 14:24
2024-03-17t202203.917.semnat.pdf
2024-03-17t202203.917.semnat.pdf
ID: 8d255036-ce4f-4e4a-ad6c-30e0d17640d1
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:27
Opening date:
19.03.24 14:24
bulat inga_lista activități instruire prestate.semnat.pdf
bulat inga_lista activități instruire prestate.semnat.pdf
ID: c66c8050-88ce-4a4d-92ab-4bbc59cae38a
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:27
Opening date:
19.03.24 14:24
anexa 23 specificatii de pret.semnat.pdf
anexa 23 specificatii de pret.semnat.pdf
ID: e1ab6194-3fd0-4900-bd78-4f87e3b74089
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:27
Opening date:
19.03.24 14:24
bulat inga_certificat_formator.semnat.pdf
bulat inga_certificat_formator.semnat.pdf
ID: e584ec70-86a2-4bd8-bd9d-3ab5a5e02718
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:27
Opening date:
19.03.24 14:24
anexa nr. 8 declaratie valabilitatea ofertei.semnat.pdf
anexa nr. 8 declaratie valabilitatea ofertei.semnat.pdf
ID: f3745d8a-0b2e-486d-b434-368196d0f4ca
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:27
Opening date:
19.03.24 14:24
bulat inga_diploma_economie.semnat.pdf
bulat inga_diploma_economie.semnat.pdf
ID: f5304aaa-14f1-47a9-937d-64bf043e8779
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:27
Opening date:
19.03.24 14:24
bulat inga_buletin.semnat.pdf
bulat inga_buletin.semnat.pdf
ID: f9efbbee-64c3-4b2e-87dd-71c562a970ed
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 09:27
Opening date:
19.03.24 14:24
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK