Public procurement
21177282
Lotul I tematica de instruire Eficientizarea activității profesionale
1
Enquiry period
with 23.02.2024 12:09
to 04.03.2024 10:00
to 04.03.2024 10:00
2
Bidding period
with 04.03.2024 10:00
to 18.03.2024 10:00
to 18.03.2024 10:00
3
Auction
19.03.2024 09:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
84 000 MDL
Period of clarifications:
23 Feb 2024, 12:09 - 4 Mar 2024, 10:00
Submission of proposals:
4 Mar 2024, 10:00 - 18 Mar 2024, 10:00
Auction start date:
19 Mar 2024, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Eficientizarea activității profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă, de aplicare a metodelor de determinare şi eficientizare a activităţilor.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1) Dezvoltarea abilităților de analiză şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petițiilor şi adresărilor ce țin de domeniul asigurărilor sociale de stat cu întocmirea răspunsurilor.
2) Metode de determinare şi eficientizare a activităţilor.
3) Gestionarea timpului la locul de muncă. Mobilizarea în condiții de efort maxim. Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții.
4) Lucru în echipă.
5) Prestarea serviciilor publice.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
127 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2023 – 2 grupe (51 participanţi).
Semestrul II, 2023 – 3 grupe (76 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Eficientizarea activității profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă, de aplicare a metodelor de determinare şi eficientizare a activităţilor.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1) Dezvoltarea abilităților de analiză şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petițiilor şi adresărilor ce țin de domeniul asigurărilor sociale de stat cu întocmirea răspunsurilor.
2) Metode de determinare şi eficientizare a activităţilor.
3) Gestionarea timpului la locul de muncă. Mobilizarea în condiții de efort maxim. Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții.
4) Lucru în echipă.
5) Prestarea serviciilor publice.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
127 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2023 – 2 grupe (51 participanţi).
Semestrul II, 2023 – 3 grupe (76 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
23 Feb 2024, 12:09
Estimated value (without VAT)
84 000 MDL
The minimum downward of the price
840 MDL
Achizitii.md ID
21177282
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din caietul de sarcini
Contract period
25 Mar 2024 02:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Lotul I tematica de instruire Eficientizarea activității profesionale
CPV: 80500000-9 - Training services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard
23.02.24 12:09
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Technical Specifications
Documentația Standard în Word
23.02.24 12:09
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Technical Specifications
Caietul de sarcini
23.02.24 12:09
Anunț de participare LP instruire personalului 2024.semnat
Technical Specifications
Anunț de Participare
23.02.24 12:09
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Universitatea de Stat din Moldova
Normalized price:
82 000 MDL
Status:
Winner
Conform Deciziei grupului de lucru
05.04.24 16:48
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
deciziadeatribuire17instruire2024semnatsemnat(1)semnatsemnatssemnat.pdf
ID: dcb89ddd-f6ae-4f4a-b4ca-daa121a5299f
Award Notification
5.04.24 16:48
Documents provided with the proposal
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 08:20
Opening date:
19.03.24 14:24
specificatie tehnice_lot_1.semnat.pdf
specificatie tehnice_lot_1.semnat.pdf
ID: a343ee50-9d29-413e-8bbb-36ea98f6cc06
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 08:20
Opening date:
19.03.24 14:24
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 08:10
Opening date:
19.03.24 14:24
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 08:20
Opening date:
19.03.24 14:24
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: fa47b934-3784-42c0-936c-4cafdc5c96b8
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 08:11
Opening date:
19.03.24 14:24
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
ID: fc08afd1-8ab7-4d43-b3ec-84b954b6156b
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
18.03.24 08:11
Opening date:
19.03.24 14:24
cv_tatiana castrasan_2024.doc
ID: 08756aaa-4433-4ab6-8c42-6dbd1da6b1b5
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:37
Opening date:
19.03.24 16:25
certificat_castrasan__e.jpg
ID: 0a56f073-4c70-4f44-9757-58b4ae600acb
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:36
Opening date:
19.03.24 16:25
atestat conferentiar_popovici.jpg
ID: 1c138efb-abfe-49fe-9259-a0cd52db947b
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:38
Opening date:
19.03.24 16:25
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
ID: 1cb5bd38-3435-4d2b-b114-beccbca25d00
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:32
Opening date:
19.03.24 16:25
diploma_master_castrasan.jpg
ID: 24ce627f-c250-4bb0-9160-1792862e5e86
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:37
Opening date:
19.03.24 16:25
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:36
Opening date:
19.03.24 16:25
03_copii certificate de formator_tincu.pdf
03_copii certificate de formator_tincu.pdf
ID: 2b51af99-9673-4c65-aadf-c8da75f3d5cb
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:40
Opening date:
19.03.24 16:25
cv_europass_m. sleahtitchi, .doc.doc
ID: 38d68c31-d095-4f4b-bdfa-24c97b3c1a6a
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:32
Opening date:
19.03.24 16:25
m.sleahtitchi_profiluri de formator.docx
ID: 40cbcdd6-5aa8-422d-aa3a-48f963885ab6
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:32
Opening date:
19.03.24 16:25
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:38
Opening date:
19.03.24 16:25
atestat_profesor universitar_sleahtitchi.pdf
atestat_profesor universitar_sleahtitchi.pdf
ID: 4a9e6015-e1dc-42a5-84bb-3bdf55e01c6d
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:32
Opening date:
19.03.24 16:25
2021_mg_documentelor_popovici.pdf
2021_mg_documentelor_popovici.pdf
ID: 4fb61460-cfb0-48c6-a930-52c43f0a5acf
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:38
Opening date:
19.03.24 16:25
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:38
Opening date:
19.03.24 16:25
2022_tot_audit_de_gen_popovici.pdf
2022_tot_audit_de_gen_popovici.pdf
ID: 5c691a52-4352-4a7a-baac-74d031abe524
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:38
Opening date:
19.03.24 16:25
dr-hab_mihai_sl_1.jpg
ID: 61136448-b3e0-479d-8b89-a146fc6574ce
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:32
Opening date:
19.03.24 16:25
02_copii diplome de studii superioare_tincu.pdf
02_copii diplome de studii superioare_tincu.pdf
ID: 623864a0-e8cb-4a9d-8c02-f3e31ef6fbc9
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:40
Opening date:
19.03.24 16:25
cert_part._e-learning_2021_andrievschi.pdf
cert_part._e-learning_2021_andrievschi.pdf
ID: 7fd0796f-6db9-4283-80c6-ee3967d8f784
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:35
Opening date:
19.03.24 16:25
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:32
Opening date:
19.03.24 16:25
certificat_castrasan__t_int.jpg
ID: 8898e03b-9f50-4614-a88b-ac4cf2fad9ae
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:36
Opening date:
19.03.24 16:25
cv_ l. andrievschi.doc
ID: 8a219104-0200-42ea-a0cc-6aee94c94050
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:35
Opening date:
19.03.24 16:25
diploma_m.slehtitchi_dr.habilitat.doc.jpg
ID: 8c420efc-538d-4394-a7db-87d4dc8905b2
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:32
Opening date:
19.03.24 16:25
2023_tot_cambr_methodology_popovici.pdf
2023_tot_cambr_methodology_popovici.pdf
ID: 9000da24-3d18-4d57-b6e4-b13b17d3bc5c
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:38
Opening date:
19.03.24 16:25
certificat_castrasan_coaching.jpg
ID: 91be0b04-c2fd-4d7e-bb05-496a8935ee31
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:36
Opening date:
19.03.24 16:25
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:38
Opening date:
19.03.24 16:25
certificat_castrasan_ff_cambridge.jpg
ID: a2941db0-9449-4de1-901d-e49ab243089b
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:37
Opening date:
19.03.24 16:25
Financial proposal
Date of download:
18.03.24 08:11
Opening date:
19.03.24 16:25
2021_mg_servicii_publice_locale_popovici.pdf
2021_mg_servicii_publice_locale_popovici.pdf
ID: a955686b-059b-45c9-b59f-c7809c4308a9
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:38
Opening date:
19.03.24 16:25
certificat_castrasan__ff_mmi.jpg
ID: aab5e5b0-cdce-4255-b2dd-aa36a479ed7b
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:36
Opening date:
19.03.24 16:25
cert_form_metodol. cambridge_2023_andrievschi.pdf
cert_form_metodol. cambridge_2023_andrievschi.pdf
ID: abce6c07-8a89-4345-a63b-f0432ef37e51
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:35
Opening date:
19.03.24 16:25
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:39
Opening date:
19.03.24 16:25
certificat lipsa restante.pdf
certificat lipsa restante.pdf
ID: c192f62f-b686-45ee-86d1-646accb6b8de
Financial proposal
Date of download:
18.03.24 08:11
Opening date:
19.03.24 16:25
certificat_castrasan__ff_mspl.jpg
ID: cd33ece7-cfcd-4ae0-9888-1e2dff78f370
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:36
Opening date:
19.03.24 16:25
cert_form mspl_2_2024_andrievschi.pdf
cert_form mspl_2_2024_andrievschi.pdf
ID: d05c572a-6027-48ab-a9fa-f061dd07ad3e
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:35
Opening date:
19.03.24 16:25
diploma_licenta_castrasan.jpg
ID: d2702e0d-4af8-4555-9345-705de847a2e5
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:37
Opening date:
19.03.24 16:25
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:40
Opening date:
19.03.24 16:25
specificatii de pret_lot_1.semnat.pdf
specificatii de pret_lot_1.semnat.pdf
ID: d9b6f39c-ec50-45dd-a536-b3a9cd8cc4b3
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
18.03.24 08:20
Opening date:
19.03.24 16:25
cert_form instr. adulti_2022_andrievschi.pdf
cert_form instr. adulti_2022_andrievschi.pdf
ID: e5f7e193-d1b5-4a84-b2a4-79bc6f15f535
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:35
Opening date:
19.03.24 16:25
cert_part._ru_2021_andrievschi.pdf
cert_part._ru_2021_andrievschi.pdf
ID: ea8ebf0d-5922-4a42-b682-5bd9ef11177c
Qualification documents
Date of download:
18.03.24 08:35
Opening date:
19.03.24 16:25
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK