Select the type of procedure
Commercial procurement
21175687
1
Enquiry period
with
21.02.2024 14:13
to 27.02.2024 14:55
to 27.02.2024 14:55
2
Bidding period
with
27.02.2024 14:55
to 05.03.2024 14:55
to 05.03.2024 14:55
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
831 464,12 MDL
Period of clarifications:
21 Feb 2024, 14:13 - 27 Feb 2024, 14:55
Submission of proposals:
27 Feb 2024, 14:55 - 5 Mar 2024, 14:55
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de renovarea parcării lîngă Liceul Teoretic Mihai Eminescu din s. Măgdăcești, r-ul Criuleni
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
4829, MOLDOVA, Criuleni, s.Măgdăceşti, Mihai Eminescu, nr.14
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Feb 2024, 14:13
Date modified
25 Feb 2024, 14:55
Achizitii.md ID
21175687
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de renovarea parcării lîngă Liceul Teoretic Mihai Eminescu din s. Măgdăcești, r-ul Criuleni
Budget: 831464.12 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatia standard.signed.pdf
documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentatia Standard
21.02.24 14:13
anunt de participare parcare.signed.pdf
anunt de participare parcare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
21.02.24 14:13
caiet de sarcini.signed.pdf
caiet de sarcini.signed.pdf
Technical Specifications
Caiet de sarcini
21.02.24 14:13
formular nr.1.semnat.pdf
formular nr.1.semnat.pdf
Bidding Documents
Formularulul nr.1
25.02.24 14:55
Date:
23 Feb 2024, 12:08
Question's name:
Clarificari
Question:
Disponibilitatea bani lichizi????? De ce anume 60% da nu 100% din valoarea ofertei??? Clauza abuziva modificati anuntul ??? merci anticipat.
Answer (25 Feb 2024, 13:22):
Buna ziua!
Vă aducem la cunoștință că nu există nicio clauză abuzivă în cerințele noastre pentru licitația în desfășurare. Considerăm că aceasta este o afirmație corectă și legală, bazată pe faptul că lucrările urmează a fi executate într-un termen de doar 1 lună.
Argumentul principal îl găsiți în prevederile Legii nr. 131/2015, articolul 21, care se referă la Capacitatea Economică și Financiară a operatorului economic. Demonstrația acestei capacități se poate realiza prin prezentarea unor documente relevante, precum declarații bancare corespunzătoare sau dovezi privind asigurarea riscului profesional.
În contextul acestor reguli legale, considerăm că cerințele noastre nu sunt restrictive și nici nu impun o povară nejustificată asupra dumneavoastră. În plus, precizăm că suma menționată în cerință poate fi flexibilă și poate fi ajustată în limite rezonabile, până la 100%. Aceasta ar ține cont de faptul că între finalizarea lucrărilor și momentul plății către firma dvs., vor interveni și alte cheltuieli, cum ar fi TVA-ul și activitățile curente ale companiei, care, în total, depășesc cu mult valoarea inițială a ofertei.
Astfel, vă îndemnăm să respectați cerințele stabilite, care se află în conformitate cu normele legale în vigoare. Argumentele prezentate demonstrează că aceste cerințe sunt echitabile și nu impun o povară excesivă asupra operatorilor economici.
Date:
23 Feb 2024, 17:11
Question's name:
Clarificări
Question:
Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat(publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz).
Answer (25 Feb 2024, 14:58):
Bună ziua! Am încarcat și Formularul de deviz nr.1!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK