1
Enquiry period
with 19.02.2024 16:31
to 26.02.2024 10:00
2
Bidding period
with 26.02.2024 10:00
to 05.03.2024 10:00
3
Auction
with 06.03.2024 14:00
to 06.03.2024 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 420 000 MDL
Period of clarifications: 19 Feb 2024, 16:31 - 26 Feb 2024, 10:00
Submission of proposals: 26 Feb 2024, 10:00 - 5 Mar 2024, 10:00
Auction start date: 6 Mar 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Studierea limbii engleze
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Studierea limbii engleze.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
87 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I - II, 2024 – 5 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Aparatului Central al CNAS (or. Chișinău, str. Gh. Tudor 3).

6.5.2 Orarul de instruire de la ora 12.00 până la 13.30 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS (Luni – Vineri). De două ori pe săptămână pentru fiecare grup.

6.5.3 Adaptarea programului de instruire cu accent pe conversație în limba engleză;

6.5.4 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;

6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;

6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute.

6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:

- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;

- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;

- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;

6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).

6.5.8 Eliberarea certificatelor de cunoaștere a limbii engleze.

Obligațiile Prestatorului privind realizarea programelor de instruire:
a) Prestatorul prestează serviciile de dezvoltare personală în conformitate cu obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoștințele care trebuie să fie acumulate şi abilitățile care trebuie să fie dezvoltate de către funcționarii publici în urma participării acestora la activitățile de instruire, conform specificației tehnice solicitate.
c) Prestatorul va realiza activitățile de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Aparatului Central al CNAS (or. Chișinău, str. Gh. Tudor 3).
d) Prestatorul va elabora și furniza materialele de suport participanților la curs;
e) Prestatorul va adapta programul de instruire cu accent pe conversație în limba engleză şi îl va realiza în strictă conformitate cu contractul încheiat;
f) Prestatorul va testa cunoștințele şi abilitățile posedate de participanți înainte de a realiza activitatea de instruire;
g) Prestatorul va testa cunoștințele şi abilitățile acumulate de către participanți pe parcursul instruirii, inclusiv în comparație cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfârșitul activității de instruire;.
h) Prestatorul va întocmi Raportului privind evaluarea activității de instruire care va cuprinde;
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoștințelor şi abilităților posedate de participanți înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoștințelor şi abilităţilor acumulate de către participanți pe parcursul instruirii, în comparație cu cele avute;
i) Prestatorul va folosi stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu va depăși 25% din totalul de ore planificate).
j) Prestatorul va eliberarea certificatele de cunoaștere a limbii engleze.
k) Prestatorul pe parcursul prestării serviciilor de dezvoltare va respecta standardele și normativele de domeniu sau alte reglementări autorizate.
l) Prestatorul va purta răspundere conform legislației în vigoare, pentru transmiterea şi/sau utilizarea nesancționată a informației/datelor cu caracter personal obținute pe parcursul prestării serviciilor şi nu o va oferi părților terțe fără acordul scris al Beneficiarului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Full name
Donici Serghei
Contact phone
+37322257681
Purchase data
Date created
Date modified
19 Feb 2024, 16:31
Estimated value (without VAT)
420 000 MDL
The minimum downward of the price
4 200 MDL
Achizitii.md ID
21174152
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, conform caietului de sarcini
Contract period
11 Mar 2024 02:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de instruiri profesionale pentru colaboratorii CNAS pe parcursul anului 2024 CPV: 80500000-9 - Training services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Technical Specifications
Caietul de Sarcini
19.02.24 16:31
DUAE instruirea personalului 2024.semnat
Technical Specifications
DUAE
19.02.24 16:31
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard
19.02.24 16:31
DUAE instruirea personalului 2024
Technical Specifications
DUAE în Word
19.02.24 16:31
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Technical Specifications
Documentația Standard Word
19.02.24 16:31
Anunț de participare COP instr. pers. 2024..semnat
Technical Specifications
Anunș de Participare
19.02.24 16:31

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

I.M. LINGUATA S.R.L.

Normalized price: 398 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Întru vizualizarea documentelor următoare
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SC "QUO VADIS" SRL

Normalized price: 420 000 MDL
Status: Winner
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications