1
Enquiry period
with 16.02.2024 14:36
to 03.03.2024 16:06
2
Bidding period
with 03.03.2024 16:06
to 17.03.2024 16:06
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 179 539,14 MDL
Period of clarifications: 16 Feb 2024, 14:36 - 3 Mar 2024, 16:06
Submission of proposals: 3 Mar 2024, 16:06 - 17 Mar 2024, 16:06

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea centralizată a materialelor de sutură conform necesităților instituțiilor medico-sanitare publice pentru anul 2024 (repetat)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
16 Feb 2024, 14:36
Date modified
21 Feb 2024, 22:48
Achizitii.md ID
21173207
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Lot nr. 9 Catgut chromat USP 3/0
Budget: 15689.95 MDL
Active
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 16 Catgut USP 1 (EP4)
Budget: 7403.48 MDL
Active
Purchase has not taken place
Lot nr. 19 Catgut USP 3/0 (EP2)
Budget: 4524.66 MDL
Active
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 27 Nylon 4-0
Budget: 55266.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
16.02.24 14:36
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
16.02.24 14:36
lista de distributie.xlsx
Bidding Documents
-
16.02.24 14:36
anunt de participare-sutura_modificat.signed.pdf
Bidding Documents
anunt de participare-sutura_modificat.signed.pdf
5.03.24 09:12
Formularele_sutura.xlsx
Bidding Documents
Formularele_sutura.xlsx
5.03.24 09:13
Model contract.docx
Bidding Documents
Model contract.docx
5.03.24 09:13
Date:
21 Feb 2024, 22:48
Question's name:
Condiții de livrare conform bonului de comandă
Question:
Prima livrare conform bonului de comandă trebuie sa fie efectuata incepand cu 61-a zi de la semnarea contractelor, urmatoare zi dupa expirarea termenului de livrare a transei I.
Answer (28 Feb 2024, 18:43):
Livrarea se va efectua conform tranșelor stabilite în modelul de contract și documentația de atribuire în proporție de 10%. În cazul în care, beneficiarul va solicita o cantitate suplimentată acesta se va livra ,,conform bonului de comandă” în decurs de maxim 20 zile calendaristice din data plasării bonului de comandă-livrare de către Beneficiar
Date:
22 Feb 2024, 10:32
Question's name:
Lot 21 - Electrozi miocardiali pentru stimulare temporară Cu 2 ace
Question:
- Specificațiile: Forma acului miocardial – 1/2 rotunda. 25-26mm; Forma acului penetrant - taios drept 85-90mm. Pentru a evita neclarități in timpul evaluării si totodata pentru a exclude limitarea participarii mai multor producatori, va rugam sa largiti diapazonul pentru specificatiile nominalizate și anume: - Forma acului miocardial – 1/2 sau 3/8 rotunda. 22-26mm; - Forma acului penetrant - taios drept 60-90mm - Va multumim anticipat.
Answer (1 Mar 2024, 16:06):
Se acceptă modificările înaintate, specificația tehnică va fi modificată. Mulțumim pentru clarificare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.