1
Enquiry period
with 15.02.2024 16:09
to 19.02.2024 13:00
2
Bidding period
with 19.02.2024 13:00
to 26.02.2024 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 624 643,73 MDL
Period of clarifications: 15 Feb 2024, 16:09 - 19 Feb 2024, 13:00
Submission of proposals: 19 Feb 2024, 13:00 - 26 Feb 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Materiale pentru laboratorul controlului nedistructiv

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5233, МОЛДОВА, Дрокия, с.Цариград, mun. Chișinău, str. Vadul lui Vodă, 155
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Litcan
Contact phone
022300495
Purchase data
Date created
15 Feb 2024, 16:09
Date modified
16 Feb 2024, 16:30
Achizitii.md ID
21172642
CPV
33120000-7 - Систем записи и хранения результатов обследования
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini.pdf Caiet de sarcini.pdf
Technical Specifications
Caiet de sarcini
15.02.24 16:09
Anunţ de participare № MTG- VM-4/24 .docx
Bidding Documents
Anunţ de participare № MTG- VM-4/24
15.02.24 16:09
Date:
16 Feb 2024, 16:30
Question's name:
lot 3,4 5 lot6
Question:
rugam divizareape loturi 1-2 lot 3-4-5 lot 6 dat fiind faptul ca mafurile sint de diferite categorii
Answer (16 Feb 2024, 16:38):
Buna ziua.Vă comunicăm, că procedura de achiziții se desfășoară pentru toate pozițiile conform documentației de atribuire - Caietului de sarcini
Date:
19 Feb 2024, 09:18
Question's name:
rugam sa nu favorizati sa u incetati sa favorizati care va antreprenori
Question:
Incetati favorizarea
Answer (19 Feb 2024, 12:46):
Procedura de achiziție se desfășoară în conformitate cu normele legislației în mod transparent, echitabil și nediscriminatoriu.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.