1
Enquiry period
with 14.02.2024 16:28
to 17.02.2024 14:00
2
Bidding period
with 17.02.2024 14:00
to 20.02.2024 14:00
3
Auction
21.02.2024 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 216 666,67 MDL
Period of clarifications: 14 Feb 2024, 16:28 - 17 Feb 2024, 14:00
Submission of proposals: 17 Feb 2024, 14:00 - 20 Feb 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ: Hotărârea de guvern Nr. 870 din 14-12-2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
14 Feb 2024, 16:28
Date modified
15 Feb 2024, 9:19
Achizitii.md ID
21171861
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anexa nr.2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Bidding Documents
-
14.02.24 16:28
anunt de participare nr. 22 - servicii de reparații și deservire a mcc și piese pentru mcc.docx
Bidding Documents
-
15.02.24 09:19
Date:
14 Feb 2024, 18:27
Question's name:
Clarificari
Question:
Ati anexat la procedura data "caiet de sarcini cu privire la achiziționarea serviciilor de mentenanță și administrare a paginii web.pdf". Modificati va rog
Answer (15 Feb 2024, 09:22):
Au fost încărcate documentele corespunzătoare procedurii date, mulțumim.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.